آخرین آمار از ابتلا به کرونا در ترکیه، ایتالیا و فرانسه

به گزارش مجله آی سیب، مقامات ترکیه، فرانسه و ایتالیا کماکان از مبتلایان جدید و تداوم مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا خبر می دهند.

آخرین آمار از ابتلا به کرونا در ترکیه، ایتالیا و فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ترکیه ، ایتالیا و فرانسه از کشورهای درگیر با کرونا یکشنبه شب به آمارهای جدید مبتلایان به این ویروس اشاره کردند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی وزارت بهداشت ترکیه از شناسایی 1542 تن دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در این کشور در شبانه روز گذشته اطلاع داد. اینک شمار کلی مبتلایان به کرونا در ترکیه به 138657 نفر رسیده است. در ترکیه تا به امروز 3786 تن بابت کرونا جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا از کشورهای به شدت درگیر با کرونا نیز از مرگ 165 تن دیگر در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا اطلاع داد. با احتساب این آمار، شمار فوت ناشی از ویروس کرونا درایتالیا به 30560 تن رسید. در ایتالیا که در جدول جهانی کرونا در صندلی چهارم قرار گرفته است تا به امروز 219070 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

مقامات فرانسه نیز از مرگ 70 تن دیگر به دلیل ابتلا به کرونا اطلاع دادند که پایین ترین آمار مرگ و میر در هفته های اخیر است. در فرانسه تا به امروز 26610 تن به دلیل کرونا جان باخته اند.

در برزیل نیز اخباری از ابتلاهای جدید به کرونا منتشر شده است. وزارت بهداشت برزیل امروز یکشنبه در جدیدترین اطلاع رسانی خود بیان کرد، طی 24 ساعت گذشته 730 مورد جدید فوت بیماران مبتلا به کرونا ثبت شده است. (جزئیات بیشتر)

این وزارتخانه همچنین از ابتلای 10701 برزیلی دیگر به کرونا اطلاع داده است تا مجموع کل مبتلایان به 155939 نفر افزایش یابد.

به نوشته وبگاه مرجع ورلد و میترز، آمریکا با 1352320 مبتلا و 80320 مورد فوتی در صدر جدول جهانی کرونا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1019

به "آخرین آمار از ابتلا به کرونا در ترکیه، ایتالیا و فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار از ابتلا به کرونا در ترکیه، ایتالیا و فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید