آمادگی مناطق 22 گانه شهرداری تهران در پی هشدار وقوع طوفان

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران آنلاین:مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی تمامی مناطق 22 گانه به دنبال هشدار وقوع طوفان در عصر یک شنبه پنجم خرداد اطلاع داد.

آمادگی مناطق 22 گانه شهرداری تهران در پی هشدار وقوع طوفان

اصغر عطایی در گفت وگو با شهرنوشت، با اشاره به هشدار مدیریت بحران استانداری تهران مبنی بر احتمال وقوع طوفان شدید در عصر امروز (یکشنبه 5 خرداد) اظهار کرد: در مورد طوفان روز گذشته هواشناسی هشدار جدی ای اعلام نکرده بود و درباره هشدار طوفان سنگین در بعدازظهر امروز موضوع از سوی استانداری اعلام شده است.

عطایی گفت: به دنبال اعلام این موضوع تمامی مناطق 22گانه شهرداری تهران در آمادگی کامل به سر می برند. در این ایام با توجه به تجربیات سال های گذشته وقوع بارش های رگباری و طوفان قابل پیش بینی است. به همین دلیل پیش بینی های لازم در سطح مناطق صورت گرفته است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که مناطق به وسیله مکاتبات همگی در آمادگی کامل به سر می برند، توضیح داد: ستاد بحران و سامانه 137 مناطق و نواحی، با استفاده از تجهیزات فنی و موتوری این آمادگی را دارند که در صورت سقوط درخت یا اشیا بلافاصله برای برطرف خطر اقدام نمایند. همچنین آتش نشانی تمامی مناطق نیز در آمادگی کامل به سر می برند.

عطایی با اشاره به حوادث روز گذشته به دنبال وقوع طوفان با سرعت 80 کیلومتر در تهران، افزود: تعداد زیادی شاخه روز گذشته شکسته شد، اما هیچ گونه آسیب یا تلفات جانی اعلام نشده است و نیروهای شهرداری بلافاصله نسبت به برطرف خطر اقدام کردند. همین طور هیچ خودرویی به صورت جدی در طوفان شب گذشته آسیب ندید و تنها یک خودرو در منطقه 1 دچار آسیب جزئی شده بود.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر رصد پایتخت به دنبال هشدار وقوع طوفان، توضیح داد: تمام نیروهای صف و ستاد شهرداری تهران برای مقابله با طوفان در آمادگی به سر می برند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 215

به "آمادگی مناطق 22 گانه شهرداری تهران در پی هشدار وقوع طوفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مناطق 22 گانه شهرداری تهران در پی هشدار وقوع طوفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید