اتمام پروژه فرهنگسرای بیرجند؛ نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: نیازمند تخصیص 10 میلیارد تومان برای اتمام پروژه و تجهیز فرهنگسرای شهر بیرجند هستیم.

اتمام پروژه فرهنگسرای بیرجند؛ نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار

محمدعلی جاوید، امروز18 آبان در بازدید استاندار خراسان جنوبی از فرهنگسرای شهر بیرجند اظهار کرد: این پروژه 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه مبلغ 16 میلیارد و 300 میلیون تومان از منابع داخلی به پروژه تخصیص داده شد، اضافه کرد: این بنا، شش ورودی برای تماشا دارد و ساختمان از سال 95 شروع شده و 4350 مترمربع زیربنا دارد.

به گزارش خبرنگاران، شهردار بیرجند با بیان اینکه این ساختمان ظرفیت 1600 نفر را دارد و برای تامین بحث سیستم صوت و نور نیازمند مساعدت استانداری هستیم، توضیح داد: علی رغم شرایط سخت طی سال های 97 و 98 از محل اعتبارات داخلی شهرداری بالغ بر 16 میلیارد و 300 میلیون تومان برای این احداث این بنا هزینه شده است.

جاوید با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبارات طبق قرارداد با پیمانکار، مقرر شده تا عید نوروز سال آینده این پروژه به اتمام برسد، اضافه کرد:

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی نیز در این بازدید یادآور شد: این پروژه جانمایی خوبی داشته و پیشرفت خوبی دارد که امیدواریم هرچه سریع تر پیش رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 562

به "اتمام پروژه فرهنگسرای بیرجند؛ نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام پروژه فرهنگسرای بیرجند؛ نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید