استقلال نمی خواست بازنده باشد، به خط دفاعی فولاد تبریک می گویم

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، سروش رفیعی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال تهران در استادیوم آزادی گفت: تیم ما عملکرد فوق العاده ای برابر استقلال داشت. من به خط دفاعی تیمم افتخار می کنم که توانست بازی خوبی از خود ارائه نموده و اجازه گل زنی به مهاجمان استقلال را ندهد.

استقلال نمی خواست بازنده باشد، به خط دفاعی فولاد تبریک می گویم

وی تأکید کرد: استقلال نمی خواست در تهران و مقابل هوادارانش بازنده باشد و کوشش مضاعفی کرد تا بتواند به گل دست یابد. البته چند موقعیت هم داشت که خوشبختانه دروازه بان و خط دفاع ما خیلی خوب مقابل مهاجمان استقلال ایستادند و اجازه ندادند دروازه ما باز گردد.

رفیعی اعلام کرد: هنوز در ابتدای راه هستیم و مطمئن باشید فولاد به هماهنگی کامل دست پیدا خواهد نمود و شما بازی های بهتری از دو تیم خواهید دید.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خود در مقابل استقلال راضی بودی؟ گفت: من نباید در این خصوص صحبت کنم بلکه باید مربیان در این مورد نظر بدهند. زمانی که در زمین بودم تمام کوشش خود را کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی برابر استقلال انجام دهم.

رفیعی در ادامه اعلام کرد: من تا نیم فصل بازیکن فولاد هستم و تمام فکرم موفقیت این تیم است و در حال حاضر به پرسپولیس فکر نمی کنم و تمام کوشش خود را خواهم کرد تافولاد بتواند صندلی بهتری در جدول پیدا کند.

هافبک فولاد در سرانجام توضیح داد: از اندک هواداران فولاد که به تهران آمده و تیمشان را تشویق کردند سپاسگزارم و امیدوارم توانسته باشیم با امتیازی که در تهران کسب کردیم دل آنها را شاد نموده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 18

به "استقلال نمی خواست بازنده باشد، به خط دفاعی فولاد تبریک می گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نمی خواست بازنده باشد، به خط دفاعی فولاد تبریک می گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید