امروز آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش مجله آی سیب، مدیرکل نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی است که متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می توانند تا ساعت 24 امشب نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

امروز آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات آیا تحصیل در کانادا رایگان است هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اسرافیل علاء مدیرکل نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره تمدید مجدد دوره های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد از سازمان سنجش درخواست کردیم که دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید گردد که بر این اساس متقاضیان می توانند امروز 29 بهمن ماه ثبت نام خود را در سایت سنجش انجام دهند.

مدیرکل نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی اضافه کرد: در حال حاضر حدود 25 هزار متقاضی ثبت نام نموده اند که حدود 11 هزار نفر در مقطع کارشناسی و 14 هزار نفر در مقطع کاردانی ثبت نام نموده اند.

وی گفت: متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند به دلیل محدودیت های سایت سازمان سنجش فقط امروز 29 بهمن ماه نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 801

به "امروز آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید