امیر نصیرزاده: مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب هویت بخشی به نیرو های مسلح است خبرنگاران

به گزارش مجله آی سیب، فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب اسلامی، هویت بخشی جدید به نیرو های مسلح بود، گفت: به عنوان نیروی نظامی همیشه آماده مقابله با دشمنان هستیم.

امیر نصیرزاده: مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب هویت بخشی به نیرو های مسلح است خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دستاورد های مهمی در حوزه های مختلف برای کشور به همراه داشت.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه دفاعی، مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب اسلامی را هویت بخشی جدید به نیرو های مسلح دانست و شرح داد: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران، نیرو های الهی و در خط اهداف اسلام و انقلاب اسلامی هستند، در حالی که این نیروها، قبل از انقلاب نیرویی تشریفاتی منتسب به یک نظام طاغوتی بود.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اهداف رزمایش های برگزار شده توسط نیرو های مسلح به ویژه ارتش، با تقسیم اهداف این رزمایش ها به درون سازمانی و برون سازمانی، اضافه نمود: رزمایش ها، تمرین هر آنچه آموخته ایم بوده، از طرف دیگر ابراز و بیان قدرت است.

امیر نصیر زاده آزمایش محصولات دفاعی و تاکتیک های رزم را از اقدامات و اهداف مهم در جریان برگزاری رزمایش ها عنوان و گفت: ما در رزمایش ها، توان رزمی خود را به دیگران نشان می دهیم، ما به عنوان یک نیروی نظامی کاری به مسائل سیاسی و اتفاقاتی که افتاده نداریم، ما برنامه ای سالانه برای برگزاری رزمایش ها داریم و هر آنچه در مراکز آموزشی آموزش داده ایم را در میدان رزمایش بر اساس تهدیدات موجود تمرین می کنیم.

فرمانده نیروی هوایی، تأکید کرد: به عنوان نیروی نظامی، همیشه آماده مقابله با دشمنان و هر کسی که نیت بد و سوئی به نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1540

به "امیر نصیرزاده: مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب هویت بخشی به نیرو های مسلح است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر نصیرزاده: مهمترین دستاورد دفاعی انقلاب هویت بخشی به نیرو های مسلح است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید