انتقاد شدید واشنگتن پست از عملکرد دولت آمریکا در برابر کرونا

به گزارش مجله آی سیب، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با کرونا افزود کسی برای این شرایط آماده نبوده و اکنون همه باید بار بیشتر را به دوش کشند.

انتقاد شدید واشنگتن پست از عملکرد دولت آمریکا در برابر کرونا

به گزارش، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در سرمقاله ای با انتقاد شدید از رویکرد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا تاکید کرد کمبود های دردسرساز می تواند تمام تلاش های پرسنل درمانی آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد.

این روزنامه آمریکایی نوشت کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در سراسر آمریکا وجود دارد، از جمله کمبود ماسک و برخی مراکز کنترل بیماری در آمریکا به جای ماسک از دستمال های پارچه ای استفاده می کنند.

واشنگتن پست تاکید کرد مشکل تامین تجهیزات قریب به شرایط جنگی است، کسی برای این شرایط آماده نبوده و اکنون همه باید بار بیشتر را به دوش کشند.

: افزاش مبتلایان به کرونا در پنتاگون / احتمال سقوط درآمد شرکت هواپیمایی آمریکا

روزنامه واشنگتن پست نوشت بحران کمبود تجهیزات بهداشتی تا آن جایی است که در یک اتاق اورژانس در لس آنجلس آمریکا به پزشکان یک جعبه ماسک تاریخ گذشته داده شده بود که وقتی به روی صورت خود قرار دادند، باند های الاستیک آن ها در رفت. یک پزشک به نیویورک تایمز گفته بود: ما بدون داشتن مهمات در شرایط جنگی به سر می بریم.

در بخش پایانی این سرمقاله به سخنان اخیر ترامپ اشاره شده که وی وظیفه تامین اقلام دچار کمبود را برعهده فرمانداران ایالت ها دانسته بود. به گفته ترامپ، این وظیفه دولت فدرال نیست که اقلام را در مقادیر زیاد خریداری کرده و آن ها را حمل کند.

واشنگتن پست از ترامپ پرسیده است که اگر بحران کرونا در آمریکا مثل شرایط جنگی است پس تدابیر متناسب جنگی او کجاست؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 913

به "انتقاد شدید واشنگتن پست از عملکرد دولت آمریکا در برابر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید واشنگتن پست از عملکرد دولت آمریکا در برابر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید