بیرانوند: برانکو نگران رفتنم بود

به گزارش مجله آی سیب، برانکو موافق غیبتم در تمرین نبود. نگران بود که بروم و اتفاقی بیفتد که نتوانم برگردم. بچه های تیم هم همین طور. اما من می گفتم کار خودم را بلدم.

بیرانوند: برانکو نگران رفتنم بود

بیرانوند: برانکو نگران رفتنم بود

تمرین جمعه را پرسپولیس بدون دروازه بان ملی پوشش پشت سر گذاشت و جالب اینکه حالا علیرضا بیرانوند می گوید برانکو نگران غیبت او بوده است: برانکو موافق غیبتم در تمرین نبود. نگران بود که بروم و اتفاقی بیفتد که نتوانم برگردم. بچه های تیم هم همین طور. آنها برای بازی با پیکان نگران بودند. آنها می گفتند اصلا تمرکز نداری و دائم در حال صحبت با تلفن برای هماهنگی کمک ها هستی اما من فقط می گفتم نگران نباشید. می گفتم من کار خودم را بلدم و می دانم چطور خودم را برای بازی آماده کنم.

بیرانوند درباره رساندن کمک های مردمی به هم استانی هایش هم می گوید: زبانم از محبت هم وطنان قاصر است و دست تک تک عزیزان که به هر نحوی کمک کردند را می بوسم. اعتمادی که مردم به من داشتند، باعث شد به لرستان بیاییم وگرنه برانکو به طور قاطع اجازه نداده بود و به من می گفت بازی تیم برایت مهم نیست اما من می خواستم کمک ها را با دستان خودم به مردم برسانم چون شنیده بودم کمک ها عادلانه تقسیم نمی شود.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 179

به "بیرانوند: برانکو نگران رفتنم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: برانکو نگران رفتنم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید