ترکمان: می توانستم از پارس جنوبی شکایت کنم و کل قراردادم را بگیرم، از لحاظ ذهنی خیلی خسته ام

به گزارش مجله آی سیب، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از فسخ قراردادش با این باشگاه گفت که می توانست پس از شکایت از پارس، همه مبلغ قراردادش را بگیرد.

ترکمان: می توانستم از پارس جنوبی شکایت کنم و کل قراردادم را بگیرم، از لحاظ ذهنی خیلی خسته ام

مهدی ترکمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره جدایی اش از باشگاه پارس جنوبی جم گفت: روز شنبه، قراردادم را به صورت یک طرفه فسخ کردم و هنوز هم پولی به حسابم واریز نشده است. در قراردادم این بند وجود داشت که اگر 50 درصد قراردادم تا نیم فصل پرداخت نگردد، می توانم قراردادم را فسخ کنم. بازی فردا (سه شنبه) مقابل پیکان هم ملاقات معوقه است و جابجایی نیم فصل از 26 آذر شروع شده است. من هم 15 بازی برای پارس به میدان رفتم.

وی درخصوص اینکه مدیران باشگاه پارس معتقدند نیم فصل هنوز تمام نشده است، توضیح داد: با خیلی ها صحبت کردم و گفتند که نیم فصل تمام شده است. از لحاظ ذهنی خیلی خسته هستم و وعده های زیادی شنیدم. دیگر کشش این اتفاقات را نداشتم. متأسفانه بدشانسی هم گریبانگیر ما شد و توپ های ما وارد دروازه نمی شد. همه چیز دست به دست همه داد تا اعصابم خراب گردد. قرار بود در تهران بمانیم، اما حدود یک ماه اخیر در جم بودیم و هیچ امکاناتی نبود. دلیل اصلی من مسائل ذهنی بود و کشش نداشتم دور از خانواده باشم.

مدافع تیم پارس جنوبی جم درباره اینکه مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس گفته بود او اجازه گرفت که شب یلدا به خانواده اش بپیوندد، اما پس از مدتی قراردادش را فسخ کرد، به خبرنگاران گفت: به چراغی چنین چیزی را گفتم. به او گفتم نمی توانم در پارس جنوبی بمانم و بلیت بگیرد که پس از بازی با پرسپولیس به خانه بروم. من با خانواده ام مشورت کردم و پس از اینکه تا صبح شنبه پولم واریز نشد، قراردادم را یک طرفه فسخ کردم.

ترکمان درباره اینکه گفته می گردد از استقلال و سپاهان پیشنهاد دارد، توضیح داد: بله، پیشنهادهایی دارم و این را انکار نمی کنم، اما با باشگاهی مذاکره نکرده ام و فعلاً استراحت می کنم.

وی در مورد پرداخت 20 درصد از قرارداد اعضای تیم پارس جنوبی که دریافتی آنها را به 50 درصد رساند، اظهار داشت: پولی به حساب من واریز نشده، اما اگر الان هم این اتفاق بیفتد، دیگر فایده ای ندارد. در قراردادم قید شده که در صورتی که 50 درصد از قراردادم تا نیم فصل پرداخت نگردد، می توانم از باشگاه شکایت کنم و کل قراردادم را به عنوان خسارت بگیرم، اما چنین کاری نکردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 666

به "ترکمان: می توانستم از پارس جنوبی شکایت کنم و کل قراردادم را بگیرم، از لحاظ ذهنی خیلی خسته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکمان: می توانستم از پارس جنوبی شکایت کنم و کل قراردادم را بگیرم، از لحاظ ذهنی خیلی خسته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید