تزلزل در مدیریت 4 وزارتخانه، رئیس جمهور سریع تر وزرا را معرفی کند

به گزارش مجله آی سیب، محمدرضا رضایی کوچی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به احتمال معرفی محمد شریعتمداری وزیر فعلی صنعت برای تصدی وزارت کار گفت: از آنجا که عملکرد شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت ضعیف بوده است، قطعا نمی تواند عملکرد خوبی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به مراتب سنگین تر از وزارت صنعت است، داشته باشد.

تزلزل در مدیریت 4 وزارتخانه، رئیس جمهور سریع تر وزرا را معرفی کند

وی با تاکید بر اینکه جابجایی شریعتمداری از وزارت صنعت به کار به صلاح مملکت نیست، ادامه داد: البه در صورت معرفی شریعتمداری برای وزارت کار، خیلی بعید است که نمایندگان به وی رأی اعتماد دهند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تعلل رئیس جمهور در معرفی وزرای اقتصاد و کار، توضیح داد: از سوی دیگر مدتی است که بحث تغییر وزرایی همچون صنعت و راه هم مطرح است و این مسئله منجر به متزلزل شدن این وزارتخانه ها و کاهش انگیزه کاری این وزرا شده است.

رضایی کوچی با بیان اینکه رئیس جمهور باید این وزارتخانه ها را از بلاتکلیفی خارج کند، اضافه کرد: شرایط اقتصادی کشور می طلبد که وزرای جدید این وزارتخانه ها سریع تر به مجلس معرفی شوند، چرا که در این شرایط اگر وزیری شش دانگ هم پای کار باشد، کم می آورد چه برسد به آنکه وضعیت متزلزلی داشته باشد و ندادند که تا چند روز آینده در این سمت می ماند یا خیر.

وی گفت: این روزها گزینه های احتمالی ضعیفی برای وزارتخانه های اقتصاد، کار، صنعت و راه به گوش می رسد در حالی که رئیس جمهور باید افرادی متخصص و کارآمد را معرفی کند و دقت لازم را در گزینه های پیشنهادی خود به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 72

به "تزلزل در مدیریت 4 وزارتخانه، رئیس جمهور سریع تر وزرا را معرفی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزلزل در مدیریت 4 وزارتخانه، رئیس جمهور سریع تر وزرا را معرفی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید