تعرفه ها را قبول نداریم، بزرگ ترین اشتباه در طرح تحول سلامت

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم روز پزشک، اظهارداشت: وزارت بهداشت تعرفه گذاری ها را قبول ندارد.

تعرفه ها را قبول نداریم، بزرگ ترین اشتباه در طرح تحول سلامت

وی از طرح پزشکان به عنوان یک طرح ظالمانه نام برد و اضافه نمود: باید توجه داشت که مجلس برای این موضوعات تصمیم می گیرد و آنها طرح را تصویب نموده و ما از این قضیه گلایه مند هستیم.

هاشمی گفت: تعرفه های پزشکی را ما پیشنهاد می دهیم و نظر ما با سازمان نظام پزشکی یکی است ولی سازمان برنامه و بودجه و هیأت وزیران پیشنهاد ما را قبول نکردند.

وی با اشاره به این مطلب که 5 درصد افزایش تعرفه را قبول نداشتند، گفت: قبول نکردند، چون خریدار اصلی خدمات، دولت است.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه چه فرقی میان حرفه پزشکی و سایر حوزه ها در موضوعات مختلف است، گفت: نمی دانم جامعه پزشکی چه هیزم تری فروخته است. دستگاه آنژیوگرافی 9 میلیارد تومانی 24 میلیارد تومان گردیده و اگر تعرفه ها را ثابت نگه دارید، معلوم است که بخش خصوصی نابود می گردد.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین اشتباه من در طرح تحول سلامت فقط اعتماد بود، ادامه داد: قبلا در میان سیاسیون نبوده ام آنها گفتند برو و ما پشتت هستیم اول اجرای طرح مشکلی نداشتیم و تنها فکر کردند این طرح یک سال است حالا همه شما در نظام پزشکی و انجمن های مختلف مشکلات تان را بیان کنید و تنها بیان این مسائل از جانب من نباشد.

وزیر بهداشت خطاب به پیشکسوتان حوزه پزشکی، گفت: جامعه امروز ترکیب، علایق و سلایق آن با دوره های شما که وارد حرفه پزشکی شدید متفاوت گردیده است باید مراقبت کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 16

به "تعرفه ها را قبول نداریم، بزرگ ترین اشتباه در طرح تحول سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه ها را قبول نداریم، بزرگ ترین اشتباه در طرح تحول سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید