تمجید استراماچونی ازامکانات فدراسیون، سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کرد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، نشست سرمربیان لیگ رجحان با رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتبال عصر امروز برای تعامل هر چه بیشتر بین آنها در مرکز ملی فوتبال برگزار گردید.

تمجید استراماچونی ازامکانات فدراسیون، سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کرد

مربیان لیگ رجحان پس از مصاحبه با مسئولان فدراسیون و مارک ویلموتس از ساختمان پک دیدن کردند. آنها همچنین در مراسمی نمادین چند نهال درخت را به نشان دوستی کاشتند.

آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در ادامه این نشست راجع به امکاناتی که در اختیار مارک ویلموتس برای موفقیت با تیم ملی فوتبال ایران است، گفت: به فدراسیون فوتبال بابت ساختار بزرگی که ایجاد نموده تبریک می گویم. این امکانات بهترین حمایت از تیم های ملی ایران است.

همچنین فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از آقای تاج چیزی جز این انتظار نمی رفت. خوشبختانه شرایط استادیوم ها برای فصل جاری رقابت های لیگ برتر تغییر نموده است و امیدواریم تعاملات بین تیم ملی و باشگاه ها ادامه پیدا کند.

در ادامه، خواکین مربی پرسپولیس درباره غیبت سرمربی سرخپوشان در این نشست گفت: آقای کالدرون به دلیل سفر به چین عذرخواهی کرد که نتوانست به این مراسم بیاید.

وی اضافه کرد: پرسپولیس برای یاری به تیم ملی آماده است.

در ادامه این جلسه، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن توضیح داد: با همه وجود برای یاری به فوتبال ایران اعلام آمادگی می کنیم. ضمن اینکه به وحید هاشمیان تبریک می گویم و امیدوارم آقای تاج بابت فشارها خسته نشود.

عبدالله ویسی نیز در ادامه به سخنرانی پرداخت و تاکید نمود: خوشحالم مارک ویلموتس در ایران است. بازی های تیم ملی نویدبخش بود. همچنین به ویلموتس بابت انتخاب وحید هاشمیان تبریک می گویم.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز پس از صحبت های سرمربیان لیگ رجحان حاضر در این نشست گفت: ما ضرب المثلی داریم که می گوید با هم قوی تریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 323

به "تمجید استراماچونی ازامکانات فدراسیون، سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید استراماچونی ازامکانات فدراسیون، سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید