توزیع بیش از 11 هزار تن اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان

به گزارش مجله آی سیب، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 11 هزار و 630 تن شکر ، قند ، گوشت ، برنج و روغن خوراکی در ایام ماه مبارک رمضان در استان توزیع گشت.

توزیع بیش از 11 هزار تن اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگاران زنحان؛ ناصر فغفوری عنوان نمود: در این ایام شکر در استان به گونه ای توزیع شد که به طور میانگین برای هر خانوار زنجانی 2 بسته یک کیلویی شکر در سطح بازار موجود بود.

وی با اشاره به تامین 9 هزار تن شکر مورد احتیاج واحدهای قند ریزی اضافه نمود: شکر مورد احتیاج این واحدها بدون هیچ محدودیتی در اختیار آنها قرار می گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ظرفیت فراوری قند 3 برابر احتیاج استان می باشد ادامه داد: پیش بینی شده با توجه به ظرفیت فراوری قند استان ، تا خاتمه شهریور ماه قند مورد احتیاج استان به قیمت مصوب عرضه شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از توزیع 34 تن گوشت منجمد ، 900 تن برنج هندی و عرضه مرغ گرم استان با قیمت مصوب 18500 تومان در این ایام اطلاع داد.

وی یادآور شد: اقلام اساسی به وسیله اتحادیه های مربوطه ، مباشران شهرستانی ، فروشگاههای عظیم و تعاونی های مصرف در سطح استان توزیع شده است.

فغفوری در مورد توزیع روغن خوراکی مورد احتیاج مردم گفت: به طور کلی 1256 تن روغن خوراکی در استان توزیع گشت که 150 تن از این میزان توسط شرکت روغن نباتی دنیا تامین و به بازار تزریق شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1667

به "توزیع بیش از 11 هزار تن اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 11 هزار تن اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید