توصیه فدراسیون پزشکی ورزشی ایتالیا به تیم ها؛ از بازیکنان مرتب آزمایش کرونا بگیرید

به گزارش مجله آی سیب، فدراسیون پزشکی ورزشی ایتالیا به تیم های ورزشی توصیه کرد با توجه به گستردگی شیوع کرونا در بازگشت به تمرینات، مواردی را رعایت نمایند.

توصیه فدراسیون پزشکی ورزشی ایتالیا به تیم ها؛ از بازیکنان مرتب آزمایش کرونا بگیرید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر تعداد موارد جدید مبتلایان به ویروس کرونا (کووید 19)، مرگ و میر و مهمتر از آن بستری در بخش مراقبت های ویژه در ایتالیا در حال کاهش است و این نشان می دهد که این کشور در حال گذر از اوج این بیماری و در حال حرکت به سوی انتها بحران است. با این حال نهادهای مربوطه ورزشی در حال برنامه ریزی برای اطمینان از سلامت بازیکنان در بازگشت به تمرینات هستند.

خبرگزاری آنسا ایتالیا اطلاع داد فدراسیون پزشکی ورزشی ایتالیا به فدراسیون های ورزشی مختلف این کشور توصیه نموده در زمان ازسرگیری تمرینات تیم های خود نکاتی را مدنظر قرار دهند.

بر این اساس، بازیکنان در بازگشت به تمرینات باید به طور معمول مورد آزمایش کرونا قرار بگیرند و در سه گروه مجزا و جداگانه تمرین نمایند که عبارتند از بازیکنانی که تست شان مثبت بوده، بازیکنانی که سالم هستند و بازیکنانی که مشکوک به ابتلا به کرونا هستند.

تست ها مرتب باید انجام گردد و در صورت تغییر در شرایط سلامت آنها، گروه تمرینی آنها تغییر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 950

به "توصیه فدراسیون پزشکی ورزشی ایتالیا به تیم ها؛ از بازیکنان مرتب آزمایش کرونا بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه فدراسیون پزشکی ورزشی ایتالیا به تیم ها؛ از بازیکنان مرتب آزمایش کرونا بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید