تیم ملی دوومیدانی آدینه به تایلند اعزام می گردد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی دوومیدانی ایران آدینه 29 خرداد با ترکیب 13 دونده راهی رقابتهای جایزه بزرگ آسیا می گردد. این رقابتها از اول تیر ماه در شهر بانکوک تایلند شروع می گردد و مراحل دوم و سوم به ترتیب در روزهای چهارم و هشتم تیر ماه در شهر های پاتوم تانی و چانتابوری برگزار خواهد شد.

تیم ملی دوومیدانی آدینه به تایلند اعزام می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

پیش از این قرار بود سپیده توکلی به دلیل نبود رشته هفتگانه در فهرست رشته های مسابقات به این رقابتها اعزام نشود ولی با تصمیم کمیته فنی (و طبق دعوتنامه کنفدراسیون آسیا) وی نماینده ایران در پرش ارتفاع خواهد بود. لیلا رجبی نیز به دلیل مصدومیتی که از ماه ها قبل با آن دست و پنجه نرم می کرد یکی از غایبان اصلی این مسابقات است. رضا قاسمی هم به دلیل حفظ آمادگی برای رقابتهای کازانف از شرکت در این مسابقات انصراف داد.

سپیده توکلی در پرش ارتفاع، فرزانه فصیحی در دو 100 متر و مریم طوسی در دو 400 متر، حسن تفتیان در 100 متر، سجاد هاشمی آهنگری و مهدی زمانی در 400 متر، مسلم نیادوست و امیر مرادی در 800 متر، سبحان طاهرخانی و محمد ارزنده در پرش طول، محمدرضا وظیفه دوست و کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، علی ثمری در پرتاب وزنه، ملی پوشانی هستند که به این رقابتها اعزام خواهند شد.

احمد رمضان زاده، علی مانیزان، پرستو اصانلو به عنوان مربی و حسین قائمی به عنوان سرپرست، تیم ملی ایران را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

رقابتهای جایزه بزرگ دوومیدانی سال گذشته (سال 93) به دلیل همزمان شدن با هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی برگزار نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 508

به "تیم ملی دوومیدانی آدینه به تایلند اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی دوومیدانی آدینه به تایلند اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید