جونیور براندائو، مهاجم بنجل برزیلی!

به گزارش مجله آی سیب، جونیور براندائو برزیلی دردسر های زیادی را برای تیم فوتبال پرسپولیس در طول فصل ایجاد کرد.

جونیور براندائو، مهاجم بنجل برزیلی!

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این فصل از 5 بازیکن خارجی استفاده نموده که در این میان بشار رسن عراقی و بوژیدار رادوشویچ کروات با عملکرد خوب خود به بازیکنان تاثیرگذار این تیم در راه رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی و صدرنشینی مقتدرانه در لیگ برتر تبدیل شده اند.

البته کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه ای که در نیم فصل دوم به جمع سرخ پوشان پایتخت ملحق شده با وجود اینکه تا به امروز گلی برای تیم یحیی گل محمدی به ثمر نرسانده، اما مهره قابل اتکایی برای این تیم بوده است.

از طرفی جونیور براندائو برزیلی و آنتونی استوکس ایرلندی دردسر های فراوانی را برای پرسپولیس در طول فصل ایجاد کردند. مهاجم برزیلی حال حاضر تیم اتلتیکو گویانیئنسه با مبلغی حدود 570 هزار دلار به پرسپولیس آمد، اما با عملکردی وحشتناک در ایران نشان داد به واقع یک خرید بنجل محسوب می گردد.

جالب اینجا است مدیر برنامه ای این بازیکن 25 ساله را به پرسپولیس آورد که نقش مهمی در حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران دارد و مدیر برنامه های سرمربی یوز ها (لقب تیم ملی ایران) محسوب می گردد.

براندائو پس از اتمام هفته اول لیگ برتر به پرسپولیس آمد.

گابریل کالدرون از بازی با تراکتور در هفته دوم لیگ او را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاد و از هفته سوم و ملاقات با صنعت نفت جونیور در ترکیب 11 نفره پرسپولیس نهاده شد.

میزان دقایق حضور جونیور در زمین مسابقه:

  • صنعت نفت (69) -استقلال (69) - سپاهان (77) -ماشین سازی (جام حذفی- 74) -پیکان (45) -تراکتور (12 دقیقه).

با این وجود در 6 بازی براندائو حتی از ارسال یک پاس گل هم عاجز بود. ضمن اینکه عملکرد او با انتقاد هم تیمی ها، کادرفنی و طرفداران پرسپولیس همراه شد تا اینکه سرمربی آرژانتینی از هفته هفتم لیگ برتر دیگر تصمیم گرفت مهاجم برزیلی اش را حتی در فهرست بازیکنان ذخیره پرسپولیس هم قرار ندهد.

در نهایت این بازیکن روز 7 آذر با دریافت مبلغ 252 هزار دلار برای فسخ قرارداد با پرسپولیس به توافق رسید.

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب کوشش خود را برای به خدمت دریافت آنتونی استوکس، مهاجم جنجالی فصل قبل تراکتور که در نیم فصل عضو تیم آدانادمیر اسپور ترکیه بود آغاز کردند.

این مهاجم 31 ساله ایرلندی از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد، اما سابقه بسیار بدی در تیم های قبلی خود داشته است و اقدام پرسپولیسی ها برای عقد قرارداد با او بسیار خطرناک بود.

استوکس 6 بهمن پس از مذاکراتی که با نمایندگان باشگاه در دبی انجام داد راهی تهران شد و در اولین بازی برای پرسپولیس در دربی 92 توانایی های فنی خود را ثابت کرد. او در 2 بازی لیگ قهرمانان مقابل الدحیل و الشارجه هم در مجموع 46 دقیقه در زمین حضور داشت و پس از بازی با تیم اماراتی از گل محمدی مرخصی گرفت تا یک روز کنار خانواده اش بماند.

غیبت های آنتونی از همان روز آغاز شد و او حسابی کادرفنی و مدیران پرسپولیس را برای بازگشت به ایران سر کار گذاشت. استوکس که ابتدای حضور در این تیم 150 هزار یورو از مبلغ قرارداد 250 هزار یورویی اش تا انتها فصل را گرفته بود، به بهانه های مختلف به ایران نمی آید و هم در آستانه فسخ با سرخ پوشان قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 805

به "جونیور براندائو، مهاجم بنجل برزیلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جونیور براندائو، مهاجم بنجل برزیلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید