خبرنگاران بیش از نیم تن مواد مخدر طی 4 روز در آذربایجان غربی کشف شد

به گزارش مجله آی سیب، ارومیه- خبرنگاران- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 513 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان کشف و ضبط شد.

خبرنگاران بیش از نیم تن مواد مخدر طی 4 روز در آذربایجان غربی کشف شد

سرهنگ شمس علی حق وردیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس طرح های مختلفی را به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین مردم اجرایی می کند، افزود: به همین دلیل، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته به مدت چهار روز در این استان اجرایی شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، 513 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این رابطه 464 نفر توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در این راستا، 44 دستگاه خودرو سواری، سبک و سنگین که در امر جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توسط پلیس توقیف شد.

به گرازش خبرنگاران، امسال سه تن انواع مواد مخدر و بیش از 14 تن انواع پیش ساز و مواد شیمیایی در این استان کشف و ضبط شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1285

به "خبرنگاران بیش از نیم تن مواد مخدر طی 4 روز در آذربایجان غربی کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از نیم تن مواد مخدر طی 4 روز در آذربایجان غربی کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید