خبرنگاران دزد حرفه ای منازل مهاباد در غرب کشور دستگیر شد

به گزارش مجله آی سیب، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک دزد حرفه ای منازل این شهرستان با 13 فقره سرقت در یکی از استان های غربی کشور شناسایی و دستگیر شد.

خبرنگاران دزد حرفه ای منازل مهاباد در غرب کشور دستگیر شد

سرهنگ برزو تجاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در این شهرستان به علت حساسیت موضوع شناسایی و دستگیر دزد یا دزدان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان نهاده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی نیز پیروز به شناسایی فرد دزد و مخفیگاه دقیق او در یکی از استان های غرب کشور شدند که پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی و با همکاری فرماندهی انتظامی آن استان، این فرد در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: با ارایه دلایل و مدارک کافی متهم به 13 فقره سرقت منازل در مهاباد و شهرستان های همجوار اعتراف کرد که ارزش تقریبی اموال سرقت شده بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: شهروندان باید از نگهداری ارز و طلا و همچنین مقادیر زیاد پول نقد در خانه خودداری نمایند و مراقبت از اموال خود را به صندوق امانات بسپارند.

سرهنگ تجاری تاکید نمود: افزایش ضریب امنیتی درب های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می رود.

وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1038

به "خبرنگاران دزد حرفه ای منازل مهاباد در غرب کشور دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دزد حرفه ای منازل مهاباد در غرب کشور دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید