خبرنگاران سراهای محله مرکز حضور اجتماعی و مشارکت های مردمی

به گزارش مجله آی سیب، کرج - خبرنگاران - معاون فرهنگی شهردار کرج گفت که فعالیت نهادهای مردمی در سرای محلات، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی شهروندان خواهد داشت.

خبرنگاران سراهای محله مرکز حضور اجتماعی و مشارکت های مردمی

علیرضا رحیمی معاون روز یکشنبه در آیین افتتاحیه پنج سرای محله در کرج با اشاره به اینکه محلات همواره نقطه عطف شکل گیری فرهنگ یک جامعه تلقی می شود اضافه نمود: در عرصه فرهنگی اجتماعی باید در مقیاس چهره به چهره در شهر تلاش کنیم و این بدین معنی است که باید تک تک خانه ها و ساکنان مورد توجه ویژه قرار گیرند، تا برای هر شهروند در محل سکونتش فضای آموزشی فرهنگی و اجتماعی و ورزشی مهیا باشد.

وی گفت: سرای محلات در مناطق کم برخوردار، نقش موثری در فرهنگ سازی و مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و ارتقای جایگاه فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها ایفا می کنند. بر همین اساس راه اندازی 10 سرای محله در مناطق کم برخوردار در دستور کار سازمان فرهنگی شهرداری کرج قرار گرفت که پنج سرا در محله های حسن آباد، اسلام آباد، حصارک بالا، کیانمهر و رجایی شهر افتتاح و در دسترس عموم مردم واقع شده است و پنج سرای محله دیگر تا مردادماه سال جاری راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: هدف مجموعه مدیریت شهری و در ذیل آن سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج این است که بتوانیم در تمام محلات حداقل یک سرای محله که قطب فرهنگی، هنری، آموزشی و مذهبی باشد احداث کنیم و قطعا این هدف با حمایت های مجموعه های ذیربط محقق خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1061

به "خبرنگاران سراهای محله مرکز حضور اجتماعی و مشارکت های مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سراهای محله مرکز حضور اجتماعی و مشارکت های مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید