خبرنگاران سرمربی ملی حفاری: سومی لیگ فوتسال هیچ ارزشی ندارد

به گزارش مجله آی سیب، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی حفاری اهواز گفت: وقتی دست مان از قهرمانی کوتاه شد، برگزار شدن یا نشدن دیدار رده بندی ارزشی برای ما ندارد.

خبرنگاران سرمربی ملی حفاری: سومی لیگ فوتسال هیچ ارزشی ندارد

تیم شرکت ملی حفاری اهواز پس از برگزاری دیدارهای مرحله حذفی در رده بندی قهرمان لیگ برتر محسوب می شد اما با برگزاری مرحله حذفی و قهرمانی مس رفسنجان در کنار تیم هیات فوتبال خراسان مقام سوم مشترک را بدست آورد. سایپا هم نایب قهرمان شد.

مینا بارانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص برگزار نشدن دیدار رده بندی، گفت: وقتی تیمی دستش از قهرمانی کوتاه می شود، کسب عنوان سومی و چهارمی برایش مهم نیست. جا دارد تا از بازیکنانم تشکر کنم که زحمت زیادی کشیدند. اگر بحران کرونا پیش نمی آمد و بلافاصه بازی رفت و برگشت انجام می شد حتما به فینال صعود می کردیم و برای قهرمانی می جنگیدیم. متاسفانه به دلیل آنکه وزارت نفت مجوز تمرین نداد و شرایط بحرانی بود، از قهرمانی بازماندیم.

وی افزود: با این شرایط لیگ فصل آینده مشخص نیست که به چه صورت برگزار می شود. اما در بخش مردان قرار شد که مسابقات لیگ به صورت متمرکز برگزار شود و این امر به تیم ملی کمک می کند و بازیکنان آمادگی بیشتری خواهند داشت و امیدوارم برای زنان نیز تصمیم درستی بگیرند. هر چند باید این تصمیم گیری منوط به شرایط کرونا و سلامت بازیکنان باشد.

سرمربی ملی حفاری اهواز مطرح کرد: یکسال درگیر لیگ بودیم و تازه به انتها رسیده است و هنوز مشخص نیست که برنامه فصل آینده چگونه خواهد بود. امیدوارم هر چیزی که به نفع فوتسال زنان است رخ دهد. من هم هنوز برنامه ای برای فصل بعد ندارم اما اگر بازی ها برگزار شود به عنوان سرمربی ملی حفاری به فعالیتم ادامه می دهم.

وی گفت: نمی دانیم که در فصل آینده چه تعداد از تیم ها شرکت می کنند و هنوز شرایط مشخص نیست. باید از افرادی که در این مدت از ما حمایت کردند و به ویژه مدیرعامل باشگاه که از جان مایه گذاشت، تشکر کنم. جدای از آن رسانه ها در این مدت خیلی تلاش کردند تا فوتسال زنان دیده شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1210

به "خبرنگاران سرمربی ملی حفاری: سومی لیگ فوتسال هیچ ارزشی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ملی حفاری: سومی لیگ فوتسال هیچ ارزشی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید