خبرنگاران فرماندار اسلامشهر: همکاری عزاداران در رعایت توصیه های بهداشتی کم نظیر است

به گزارش مجله آی سیب، تهران- خبرنگاران- فرماندار اسلامشهر با اشاره به عزاداری 170 هیات مذهبی طی دو شب گذشته در شهرستان، گفت: همکاری عزاداران در رعایت توصیه های بهداشتی کم نظیر است و نهایت مشارکت پذیری وجود دارد.

خبرنگاران فرماندار اسلامشهر: همکاری عزاداران در رعایت توصیه های بهداشتی کم نظیر است

به گزارش خبرنگاران مسعود مرسلپور عصر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان اضافه نمود: انشاالله عزاداری های دهه اول محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و باشکوهی خاص در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یکم شهریورماه و روز پزشک گفت: جامعه پزشکی کشور در ماه های اخیر 74 شهید مدافع سلامت را تقدیم صیانت از سلامت مردم کرده اند و امیدواریم مردم نیز با رعایت موازیت بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، یاریگر کادر پزشکی و درمانی پرتلاش و ایثارگر در مقابله با این ویروس باشند.

مرسلپور خبرهای امیدبخشی در مورد شرایط کرونای شهرستان بیان نمود و ادامه داد: طی چند روز اخیر بر اثر ویروس کرونا در اسلامشهر مرگ و میری رخ نداده و فرایند بستری ها نیز کاهشی بوده است.

فرماندار اسلامشهر بیان نمود: بی تردید با افزایش دقت نظر مردم و رعایت مواردی همچون استفاده از ماسک، شستن مکرر دست ها و رعایت فاصله اجتماعی، باز هم شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

مرسلپور همچنین به برگزاری مطلوب کنکور سراسری طی روزهای گذشته در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: ناظران بهداشتی شبکه بهداشت و درمان در تمامی حوزه های برگزاری کنکور حضور داشتند و تمامی موارد بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا مورد توجه قرار گرفت.

مرسلپور همچنین با اشاره به ثبت نام نشدن برخی دانش آموزان در مدارس، از والدین درخواست کرد تا اجازه ندهند فرزندانشان از تحصیل باز مانند و در مدت زمان باقی مانده تا بازگشایی مدارس نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: حفظ سلامت دانش آموزان مورد توجه و تاکید ستادهای ملی و استانی مقابله با کروناست و قطعاً در فرایند اتخاذ تصمیم ها درباره نحوه برگزاری کلاس های درس در سال تحصیلی جدید نیز حفظ سلامت آینده سازان کشور مورد توجه قرار می گیرد.

شهرستان اسلامشهر با حدود 800 هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1193

به "خبرنگاران فرماندار اسلامشهر: همکاری عزاداران در رعایت توصیه های بهداشتی کم نظیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار اسلامشهر: همکاری عزاداران در رعایت توصیه های بهداشتی کم نظیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید