خبرنگاران معاون وزیر صمت: بازار فولاد با عرضه در بورس ساماندهی می گردد

به گزارش مجله آی سیب، ساوه - خبرنگاران - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بازار فولاد با عرضه در بورس کالا ساماندهی می گردد.

خبرنگاران معاون وزیر صمت: بازار فولاد با عرضه در بورس ساماندهی می گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی صادقی نیارکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از چند واحد فراوریی، اضافه کرد: شیوه نامه مصوب ستاد مالی دولت در راستای جهش فراوری ابلاغ شد که یکی از اصول این شیوه نامه عرضه تمام محصولات فولادی اعم از انواع شمش و ورق در بورس کالا است.

وی گفت: جلسات مستمری در حال برگزاری است تا شرکت های بخش فولاد کشور مواد اولیه را در بورس عرضه نمایند؛ همچنین واقعی سازی تقاضا و سهمیه ها در حوزه ورق نیز به موازات صورت گرفته است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با عرضه کافی محصولات فولادی مطابق شیوه نامه در بورس کالا و به همرسانی تقاضا و عرضه، بازار این بخش ساماندهی می گردد که البته میزان فراوری و کف عرضه در بورس باید معین گردد.

به گفته صادقی نیارکی در حوزه شمش فولادی مازاد فراوری وجود دارد که بستر صادرات و ارزآوری در این بخش فراهم خواهد شد.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از واحدهای صنعتی به استان مرکزی سفر کردند که در جریان این سفر از کارخانه فراوری لوله و پروفیل و لوازم خانگی در شهرستان ساوه بازدید صورت گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1472

به "خبرنگاران معاون وزیر صمت: بازار فولاد با عرضه در بورس ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر صمت: بازار فولاد با عرضه در بورس ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید