خبرنگاران مهاجم پیکان: به شایعات پیش از دیدار با پرسپولیس توجهی نداشتم

به گزارش مجله آی سیب، تهران- خبرنگاران- مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل پرسپولیس بد شانس بودیم و امیدوارم که این بدشانسی های ما انتها بیابد. توجهی هم به شایعاتی که پیش از این دیدار مطرح شد نداشتم و سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم.

خبرنگاران مهاجم پیکان: به شایعات پیش از دیدار با پرسپولیس توجهی نداشتم

شهریار مغانلو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در رابطه با شکست 3 بر یک پیکان برابر پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اضافه کرد: دیدار خوبی انجام دادیم اما بدشانس بودیم. فرق ما با پرسپولیس این بود که موقعیت های حریف تبدیل به گل شد اما موقعیت های ما از دست رفت. این از بدشانسی ما بود.

وی گفت: متاسفانه نمی دانم که چرا این اتفاقات برای پیکان رخ می دهد. خوب بازی می کنیم اما بدشانس هستیم. درست است که زمان و امتیازات زیادی را از دست دادیم اما باید برای جبران امتیازات از دست رفته تلاش کنیم. دیدار با پرسپولیس تمام شد و دیگر باید تمرکزمان را معطوف دیدارهای دیگر کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در خصوص شانس بقا در لیگ برتر اعلام کرد: به هیچ وجه حتی به سقوط به لیگ دسته اول فکر نمی کنیم. هنوز 8 دیدار باقی مانده است. دیگر نباید به راحتی از مقابل امتیازاتی که پیش رو داریم بگذریم. باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا با ارائه بهترین عملکرد بتوانیم پیکان را از این موقعیت خطرناک خارج کنیم.

وی در خصوص دیدار آینده پیکان برابر ذوب آهن شرح داد: برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی در خارج و یا داخل خانه بازی داریم بلکه مهم ترین موضوع کسب هر 3 امتیاز از مسابقات باقی مانده است. ذوب آهن تیم خوبی است اما دیگر باید به دنبال جبران امتیازات از دست رفته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در رابطه با شایعاتی که پیش از بازی برابر پرسپولیس به راه افتاد که به دلیل اینکه گفته می شود پرسپولیس خواهان جذب او است، او عملکرد همیشگی خود را مقابل این تیم ارائه نخواهد کرد، شرح داد: من به این مسائل توجهی نداشتم. بازیکن پیکان هستم و برای موفقیت تیم همیشه از جان مایه گذاشته و می گذارم. دوست هم ندارم به این مسائل توجه کنم.

وی اضافه کرد: اولویت حال حاضر ما بقای پیکان در لیگ برتر است و به هیچ موضوع دیگری فکر نمی کنیم.

مغانلو در خصوص شانس آقای گلی خود در لیگ برتر اعلام کرد: حفظ پیکان در لیگ برتر از همه چیز مهم تر است. تلاشم را به کار می گیرم تا ابتدا برای تیمم مفید باشم.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1105

به "خبرنگاران مهاجم پیکان: به شایعات پیش از دیدار با پرسپولیس توجهی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهاجم پیکان: به شایعات پیش از دیدار با پرسپولیس توجهی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید