خبرنگاران کولاک موجب وقوع تصادف زنجیره ای خودروها در آزادراه زنجان - قزوین شد

به گزارش مجله آی سیب، زنجان - خبرنگاران - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع کولاک و کاهش دید افقی و لغزندگی سطح آسفالت در آزادراه زنجان - قزوین، حادثه ساز و موجب تصادف زنجیره ای خودروها شد.

خبرنگاران کولاک موجب وقوع تصادف زنجیره ای خودروها در آزادراه زنجان - قزوین شد

سرهنگ مهدی میناخانی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: این حادثه رانندگی که شامگاه گذشته و بر اثر برخورد چهار دستگاه خودروی سواری و 2 دستگاه کامیون با یکدیگر رخ داد 2 نفر مصدوم شده و به منظور مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: پلیس راه استان با توجه به کولاک شدید و کاهش دید افقی در قسمتی از آزادراه زنجان - قزوین (صائین قلعه و هیدج) جاده را از ساعت 16 تا 19 شب مسدود و بلافاصله راهداران عملیات نمک پاشی، برف روبی و تیغ زنی را شروع کردند.

میناخانی اضافه نمود: هرچند بسته شدن این راستا ارتباطی موجب ترافیک شد اما برای حل این مشکل، خودروها به جاده ترانزیت زنجان - قزوین راهنمایی شدند و در حال حاضر نیز راستا باز است و تردد خودروها جریان دارد.

وی توضیح داد: هم اکنون مسئله ای برای تردد خودروها در راستاهای ارتباطی این استان وجود ندارد و فقط گردنه های این استان با بارش پراکنده برف و پدیده مه آلودگی روبرو هستند که احتیاج است رانندگان دقت بیشتری در تردد داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1374

به "خبرنگاران کولاک موجب وقوع تصادف زنجیره ای خودروها در آزادراه زنجان - قزوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کولاک موجب وقوع تصادف زنجیره ای خودروها در آزادراه زنجان - قزوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید