خبرنگاران 100 تُن گوشت قرمز و سفید در قشم توزیع می شود

به گزارش مجله آی سیب، قشم - خبرنگاران - به منظور تنظیم بازار شهرستان قشم در شب عید، 60 تُن گوشت سفید و 40 تُن گوشت قرمز در سطح شهرستان توزیع می شود.

خبرنگاران 100 تُن گوشت قرمز و سفید در قشم توزیع می شود

فرماندار قشم شامگاه یکشنبه به خبرنگاران گفت: همچنین 150 تُن شکر و 100 تُن برنج برای جزیره نشینان پیش بینی شده است که توسط عاملان توزیع خواهد شد.

علیرضا نصری اضافه کرد: 100 تُن میوه شب عید نیز شامل سیب درختی و پرتقال در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط امسال، میزان کمتری از آن توزیع شود.

توزیع اقلام شب عید در 43 نقطه از شهرستان قشم

وی ادامه داد: به منظور تمرکز زدایی در توزیع اقلام شب عید، امسال کالاهای اساسی با قیمت مصوب در 43 نقطه از شهر قشم و بخش های مرکزی، شهاب و حَرّا توزیع می شود.

فرماندار قشم شرح داد: هشت نقطه از شهر قشم، پنج نقطه در بخش شهاب، چهار نقطه در بخش حرا و 26 نقطه در بخش مرکزی برای توزیع این کالاها پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: باید محل توزیع این اقلام و قیمت های مصوب آن به اطلاع مردم رسانده شود و توزیع آن از نظر گرانفروشی و یا کم فروشی مورد رصد قرار بگیرد.

نصری ادامه داد: علاوه بر آن ستاد تنظیم بازار باید با ایجاد تیم های بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط بر تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت ویژه داشته باشد.

وی گفت: باید با بازرسی های به موقع و ارائه گزارشات مستمر، بازار به گونه ای تنظیم شود که مردم دغدغه تامین اقلام مورد نیاز خود را نداشته باشند.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 899

به "خبرنگاران 100 تُن گوشت قرمز و سفید در قشم توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 100 تُن گوشت قرمز و سفید در قشم توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید