خبرنگاران 35 شهید گلگون کفن زنجانی در عملیات رمضان تقدیم انقلاب شده است

به گزارش مجله آی سیب، زنجان- خبرنگاران- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این استان در عملیات رمضان، 35 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی نموده و 64 رزمنده زنجانی نیز در این عملیات دوران دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل آمده اند.

خبرنگاران 35 شهید گلگون کفن زنجانی در عملیات رمضان تقدیم انقلاب شده است

علی کاظمی شامگاه دوشنبه در هشتمین جلسه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بنیاد شهید زنجان با اشاره به قرار دریافت در آستانه 12 اردیبهشت ماه، گفت: ضمن تسلیت سالروز شهادت معلم مجاهد و ایثارگر، شهید مطهری، مقام معلم را گرامی داشته و به تلاشگران عرصه علم و دانش، تبریک عرض می کنیم.

وی اعلام نمود: معلمان، نقش مهمی در تربیت نسل شهیدپرور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی و انتقال آن به نسل های آینده کشور ایفا می نمایند.

کاظمی اضافه نمود: حاصل تربیت معلمان در ایام شیوع بیماری کرونا و مشارکت و ایثار مردم در یاری به اقشار مختلف در مبارزه با شیوع این ویروس در کنار کادر پزشکی و درمان، جلوه بیشتری دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این استان 49 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب نموده که پنج نفر آن ها جزو شهدای نهضت سوادآموزی محسوب می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از خدمت رسانی و ایثار کادر پزشکی استان، گفت: حفظ سلامت جامعه ایثارگری به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا از اولویت ها و دغدغه های مهم مسؤولان بنیاد شهید استان است.

کاظمی اعلام نمود: در این راستا اقلام مورد احتیاج بهداشتی و ضدعفونی نماینده بین جانبازان و خانواده های معظم شهدا توزیع شده است.

این مسؤول تاکید نمود: رعایت پروتکل های بهداشتی در بین کارکنان و اطلاع رسانی به جامعه ایثارگری در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بسیار لازم است.

افزایش خدمات غیرحضوری، تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا و جانبازان، پاسخگویی مسؤولان به مسائل و مسائل جامعه هدف به وسیله سامانه تلفنی 1616 در راستای ارتباط دو سویه، بخش دیگری از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1024

به "خبرنگاران 35 شهید گلگون کفن زنجانی در عملیات رمضان تقدیم انقلاب شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 35 شهید گلگون کفن زنجانی در عملیات رمضان تقدیم انقلاب شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید