خبرنگاران 564 متخلف حوزه محیط زیست اردبیل به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش مجله آی سیب، اردبیل- خبرنگاران- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: 564 متخلف با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست این استان در سال 99 به مراجع قضایی معرفی شدند.

خبرنگاران 564 متخلف حوزه محیط زیست اردبیل به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، سعید شهند روز یکشنبه در این زمینه بیان نمود: 48 قبضه سلاح غیرمجاز و 117 قبضه سلاح مجاز از این متخلفان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: لاشه 393 قطعه پرنده و 19 پستاندار از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط و 311 بال پرنده نیز پس از کشف، تیمار و رسیدگی در طبیعت رهاسازی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل اضافه کرد: سال 99 با انجام گشت های مستمر و اقدام های پیشگیرانه در مناطق حفاظت شده و آزاد، از 256 مورد صید و شکار غیرمجاز جلوگیری و 353 مورد اخطاریه در راستای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی صادر شد.

وی در ادامه از دوست داران محیط زیست در استان اردبیل خواست تا هرگونه موارد زیست محیطی را با سامانه ارتباطات مردمی 1540 درمیان بگذارند.

سه منطقه حفاظت شده و پنج منطقه شکار ممنوع از جمله آق داغ، مغان، نئور، شورابیل، گندیمن، دربند مشکول، انزان و خروسلو با مجموع مساحت بیش از 245 هزار هکتار در محدوده استان اردبیل واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1585

به "خبرنگاران 564 متخلف حوزه محیط زیست اردبیل به مراجع قضایی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 564 متخلف حوزه محیط زیست اردبیل به مراجع قضایی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید