دربی 90، تقسیم ظرفیت استادیوم آزادی در شهرآورد به صورت 50 - 50

به گزارش مجله آی سیب، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف هم می روند.

دربی 90، تقسیم ظرفیت استادیوم آزادی در شهرآورد به صورت 50 - 50

به گزارش ، سامانه بلیت فروشی شهرآورد 90 پایتخت بین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از صبح امروز باز شد تا طرفدارانی که قصد خرید بلیت این بازی را دارند در فاصله چهار روز مانده تا آغاز آن این اقدام را انجام بدهند.

ابتدا قرار بود در شهرآورد 90 برای اولین بار قانون 90 به 10 اجرا گردد و طرفداران تیم میزبان (استقلال) ظرفیت بیشتری از استادیوم را در اختیار داشته باشند، اما پس از مخالفت شورای تامین استان تهران با این موضوع اجرای این قانون منتفی شد.

با این وجود با نگاهی به سامانه بلیت فروشی بازی متوجه می شوید 26 جایگاه در اختیار استقلال و 32 جایگاه در اختیار پرسپولیس است و 13 جایگاه هم خالی مانده است.

بیشتر بودن جایگاه متعلق به تیم پرسپولیس شایعاتی را در فضای مجازی به وجود آورده است که تیم استقلال حتی با وجود میزبانی در شهرآورد ظرفیت کمتری از استادیوم را در اختیار می گیرد.

علی اصغر انتظار خیر، مدیر پروژه گیت های الکترونیک و سامانه بلیت فروشی استادیوم آزادی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: اختصاص جایگاه بیشتر به طرفداران پرسپولیس در قیاس با استقلال به معنی اختصاص ظرفیت بیشتر جایگاه های استادیوم به آن ها نیست. ظرفیت کل استادیوم به صورت 50-50 تقسیم بندی شده است هر چند جایگاه بیشتری به طرفداران پرسپولیس رسیده است. مجموع تعداد جایگاه جایگاه های اختصاص یافته به استقلال و پرسپولیس با هم برابر است. ضمن اینکه 13 جایگاه یعنی حدود 20 هزار جایگاه هم خالی مانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 390

به "دربی 90، تقسیم ظرفیت استادیوم آزادی در شهرآورد به صورت 50 - 50" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی 90، تقسیم ظرفیت استادیوم آزادی در شهرآورد به صورت 50 - 50"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید