دیدار دستیار ظریف با وزیر امور خارجه ونزوئلا در کاراکاس

به گزارش مجله آی سیب، دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار دستیار ظریف با وزیر امور خارجه ونزوئلا در کاراکاس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محسن بهاروند دستیار وزیر امور خارجه کشورمان که در صدر هیأتی به ونزوئلا سفر نموده است روز چهارشنبه با خورخه آریزا وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

در این ملاقات ضمن مرور مسائل جاری مهم در روابط دو کشور، راههای توسعه و تقویت هر چه بیشتر روابط آنالیز و بر گسترش روابط در حوزه های جدید سیاسی و مالی تاکید شد. هیأت ایرانی آمادگی کشورمان را برای یاری به ونزوئلا جهت عبور از وضعیت سیاسی موجود و مقابله با دخالتهای غیر قانونی خارجی در آن کشور اعلام و طرفین رفتارهای خصمانه و غیر قانونی امریکا از جمله دخالت در امور داخلی سایر کشورها را تقبیح و آن را محکوم به شکست دانستند. وزیر امور خارجه ونزوئلا از حمایتهای کشورمان از مردم و دولت ونزوئلا قدردانی نمود.

وزارت امور خارجه کشورمان پیش از این سفر با بسیاری از کشورهای مستقل دنیا رایزنی نموده و در کوشش است تا هماهنگی و گسترش همکاریهای کشورهای دوست و همفکر در رابطه با حمایت از ونزوئلا را افزایش دهد. دستیار وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ونزوئلا علاوه بر وزیر امور خارجه این کشور، با معاون رییس جمهور و وزیر برنامه ریزی، وزیر راه و ترابری ونزوئلا نیز دیدار نموده است.

در این سفر، هیاتی متشکل از کارشناسان و متخصصان مختلف از جمله در زمینه دفاعی دستیار وزیر امور خارجه کشورمان را همراهی می نمایند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 181

به "دیدار دستیار ظریف با وزیر امور خارجه ونزوئلا در کاراکاس" امتیاز دهید

1 کاربر به "دیدار دستیار ظریف با وزیر امور خارجه ونزوئلا در کاراکاس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار دستیار ظریف با وزیر امور خارجه ونزوئلا در کاراکاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید