رئیس پلیس کنگره آمریکا: حامیان ترامپ قصد منفجر کردن ساختمان کنگره را دارند

به گزارش مجله آی سیب، رئیس موقت پلیس کنگره آمریکا بر این باور است که هواداران ترامپ که ماه گذشته حمله مرگباری به ساختمان کنگره کردند، نشان داده اند که قصد منفجر کردن این ساختمان و کشتن اعضای کنگره را دارند.

رئیس پلیس کنگره آمریکا: حامیان ترامپ قصد منفجر کردن ساختمان کنگره را دارند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، یوگاناندا پیتمن رئیس موقت پلیس کنگره آمریکا روز پنجشنبه در اظهاراتی گفت: حامیان دونالد ترامپ که ماه گذشته حمله مرگباری با ساختمان کنگره کردند، نشان داده اند که قصد منفجرکردن ساختمان و کشتن اعضای کنگره را دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش وی اضافه کرد: این تهدیدات نشان می دهد که افراط گرایان می توانند ساختمان کنگره را در جریان سخنرانی جو بایدن هدف قرار دهند.

رئیس پلیس موقت کنگره آمریکا سعی نموده است تا نظر مساعد نمایندگان کنگره را برای حفظ تدابیر امنیتی شدید و موانع و حصارها جلب کند.

وی گفت: اعضای گروه های شبه نظامی که در حمله مرگبار 6 ژانویه حضور داشته اند، نشان داده اند که مایل به منفجرکردن ساختمان کنگره هستند و می خواهند هر تعداد از نمایندگان کنگره را که می توانند به قتل برسانند. ما فکر می کنیم که حفظ تدابیر امنیتی شدید در اطراف ساختمان کنگره لازم و لازم است.

یوگاناندا به نمایندگان کنگره گفت، اداره پلیس کنگره آمریکا برای مقابله با حملات گسترده و شورش 6 ژانویه آمادگی کافی را نداشته که علت اصلی آن عدم دسترسی به اطلاعات جامعه جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا بوده است.

وی پیش از این نیز در نشست مقدماتی استماع مجلس نمایندگان آمریکا گفته بود: آمادگی های پلیس کنگره بر اساس اطلاعاتی بوده است که از شرکای اطلاعاتی و امنیتی اش مثل اف بی آی و سایر نهادهای اطلاعاتی جمع آوری نموده بود. ولی هیچ یک از نهادهای اطلاعاتی آمریکا نسبت به وقوع چنین حمله و یورشی با این ابعاد گسترده در روز 6 ژانویه هشدار نداده بود.

سناتورهای آمریکایی نیز گفتند، در نشستی که روز چهارشنبه درباره شرایط امنیتی ساختمان کنگره برگزار شده، هیچ گونه اطلاعات جدیدی در اختیار آنها قرار داده نشده است، از جمله اینکه هنوز تعیین نیست نیروهای گارد ملی چه زمانی به خانه فرستاده خواهند شد یا چه زمانی موانع و حصارهای ایجاد شده، برداشته می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1559

به "رئیس پلیس کنگره آمریکا: حامیان ترامپ قصد منفجر کردن ساختمان کنگره را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس پلیس کنگره آمریکا: حامیان ترامپ قصد منفجر کردن ساختمان کنگره را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید