راه چاره فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت دستمزد ویلموتس

به گزارش مجله آی سیب، فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت دستمزد سرمربی جدید تیم ملی، راه حلی را در نظر گرفته است.

راه چاره فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت دستمزد ویلموتس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده و به زودی وارد ایران خواهد شد، اگرچه هنوز فدراسیون فوتبال این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده و احتمالاً میخواهد در لحظه آخر این کار را انجام دهد.

یکی از بحث های اصلی فدراسیون فوتبال ایران و سرمربی بلژیکی در مورد راه پرداخت دستمزد او بوده است. با این حال طبق توافقات انجام شده با ویلموتس، بهترین و در دسترس ترین راه برای پرداخت دستمزد او به وسیله فیفاست. فدراسیون جهانی فوتبال سالیانه یاری هایی به فدراسیون های عضو خود می نماید که رقم قابل توجهی است و در صورتی که مسئله ای ایجاد نگردد، فدراسیون میخواهد از این یاری ها و به وسیله فیفا دستمزد سرمربی آینده تیم ملی را پرداخت کند.

با توجه به بحث تحریم ها و مسائل انتقال پول در صورتی که یک طرف آن ایران باشد، نگرانی هایی برای پرداخت دستمزد سرمربی تیم ملی وجود داشته و دارد. با این حال فدراسیون فوتبال میخواهد در این خصوص هماهنگی های لازم را با فیفا انجام دهد تا به وسیله این نهاد پول این مربی پرداخت گردد.

براساس خبرهای منتشر شده قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران سالیانه 1.5 میلیون دلار و اعتبار قرارداد وی تا خاتمه جام جهانی 2022 است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 205

به "راه چاره فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت دستمزد ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت دستمزد ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید