رشد 55 درصدی پروژه های هفته دولت گیلان

به گزارش مجله آی سیب، خبرنگاران/گیلان همزمان با شروع هفته دولت استاندار گیلان با همراهی مدیران کل و همچنین فرماندار رشت با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

رشد 55 درصدی پروژه های هفته دولت گیلان

با حضور ارسلان زارع، استاندار گیلان ویژه برنامه های هفته دولت امسال با نثار گل و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حضور مسئولان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی امروز در گلزار شهدای رشت برگزار گردید.

ارسلان زارع در حاشیه تجدید میثاق با شهدا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته دولت که مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر است فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت آن هم در شرایط هجمه کنونی و برنامه گسترده بدخواهان مردم ایران است.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح هفته دولت، گفت: در هفته دولت امسال 1044 پروژه عمرانی و مالی با اعتباری بالغ بر 2387 میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه 55 درصد از پروژه های هفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است، توضیح داد: شیلات و کشاورزی و منطقه آزاد انزلی و صنعت و معدن و... از اهم حوزه های پروژه های هفته دولت است که در استان به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1194

به "رشد 55 درصدی پروژه های هفته دولت گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 55 درصدی پروژه های هفته دولت گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید