روسیه فهرست تحریم&zwnjها علیه اوکراین را گسترش داد

به گزارش مجله آی سیب، دولت فدراسیون روسیه فهرست تحریم های شخصی علیه اوکراین را گسترش داده است و اکنون اسامی 849 نفر از شهروندان اوکراینی در این لیست وجود دارد.

روسیه فهرست تحریم&zwnjها علیه اوکراین را گسترش داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دولت فدراسیون روسیه فهرستی از اسامی 849 نفر از شهروندان اوکراینی که تحت تحریم های شخصی علیه این کشور (اوکراین) قرار دارند را تصویب کرد. این مصوبه بعد از امضای نخست وزیر میخائیل میشوستین، روز آدینه در پورتال رسمی اطلاعات حقوقی روسیه منتشر شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بدین ترتیب، فهرست مربوط به تحریم های شخصی علیه اوکراین مصوبه دولت فدراسیون روسیه در تاریخ 1 نوامبر 2018 به منظور اجرای فرمان 22 اکتبر 2018 ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه بار دیگر اصلاح شده و با افزایش نام های جدید به آن، مورد توافق کابینه وزرا نهاده شد.

در حال حاضر 849 نام در این فهرست تحریم ها وجود دارد، در نسخه اولیه در نوامبر 2018 ، تعداد اتباع اوکراینی تحت تحریم دولت روسیه 322 نفر بود. فرمان فعلی توسط میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه امضا شد و از تاریخ انتشار آن - 11 دسامبر (21 آذر ماه) لازم الاجرا شده است.

در ماه سپتامبر گذشته، پیتر پروشنکو رئیس جمهوری سابق اوکراین، از جمله شناخته شده ترین افراد این کشور بود که در این فهرست نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1383

به "روسیه فهرست تحریم&zwnjها علیه اوکراین را گسترش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه فهرست تحریم&zwnjها علیه اوکراین را گسترش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید