روسیه کاهش فراوری برای تنظیم بازار نفت را شروع می نماید

به گزارش مجله آی سیب، رئیس جمهوری روسیه گفت از طرح کاهش فراوری تا 10 میلیون بشکه در روز برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت حمایت می نماید.

روسیه کاهش فراوری برای تنظیم بازار نفت را شروع می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت: طرح کاهش فراوری تا 10 میلیون بشکه در روز برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت حمایت می نماید.

پوتین روز آدینه خاطرنشان کرد روسیه آماده است علاوه بر اوپک و صادرکنندگان خارج از این سازمان (اوپک پلاس) با ایالات متحده آمریکا هم برای تنظیم بازار نفت همکاری کند.

این موضع در حالی از سوی روسیه اعلام شد که قیمت جهانی نفت روز آدینه برای دومین روز متوالی به شدت افزایش یافت و انتظار می رود که فراوریکنندگان طلای سیاه برای حمایت از قیمت ها فراوری خود را به شدت کاهش دهند.

روز آدینه 3 آوریل بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا برای تحویل در ماه مه با افزایش 3.2 دلار، یعنی حدود 12 درصد به 28 دلار و 34 سنت رسید. در لندن نیز قیمت هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژوئن 4 دلار و 17 سنت بیشتر شد و به این ترتیب با 14 درصد افزایش به 34 دلار و 11 سنت رسید.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 948

به "روسیه کاهش فراوری برای تنظیم بازار نفت را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه کاهش فراوری برای تنظیم بازار نفت را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید