شعار علیه بیرانوند در تبریز، خطیبی به شدت تشویق شد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی و پرسپولیس از ساعت 15 از سری رقابت های جام حذفی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد، هواداران با بلیت های الکترونیکی در ورزشگاه حاضر شدند، در بازی امروز نیز هیچ بلیت کاغذی به فروش نرسید.

شعار علیه بیرانوند در تبریز، خطیبی به شدت تشویق شد

هواداران هر دو تیم از ساعت 13 در ورزشگاه حضور پیدا کردند و پیش از آغاز رسمی دیدار، اقدام به تشویق تیم خود پرداختند، البته این تشویق ها حاشیه هایی نیز داشت که از جمله آن ها این بود که تماشاگردان ماشین سازی، شعارهایی علیه علی بیرانوند دروازه بان پرسپولیس سر دادند، بیراوند به دلیل حرکت های ناشایست در انتها دیدار تراکتور با پرسپولیس در تبریز، با رأی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

هواداران پرسپولیس نیز که در گوشه ای از ورزشگاه مستقر شده اند، با تشویق هایی، ازدواج سیامک نعمتی بازیکن این تیم را تبریک گفتند.

هواداران ماشین سازی که در حدود 3 هزار نفر هستند به شدت رسول خطیبی سرمربی تیمشان را تشویق کردند.

هواداران تیم ماشین سازی هم پرچم سبز رنگ بزرگی را در ورزشگاه نصب کردند، البته هواداران تراکتور نیز در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند و در دست آن ها شال ها و پرچم هایی با نماد تراکتور دیده می شود، هواداران تیم های تبریزی سرمست از پیروزی تراکتور مقابل پرسپولیس در لیگ برتر، این بار نیز امیدوار به پیروزی در جام حذفی مقابل این تیم هستند.

گفتنی است، دیدار ماشین سازی و پرسپولیس در نیمه اول بدون گل در جریان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 428

به "شعار علیه بیرانوند در تبریز، خطیبی به شدت تشویق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار علیه بیرانوند در تبریز، خطیبی به شدت تشویق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید