شماره 9 سابق، بمب پرسپولیس می گردد؟

به گزارش مجله آی سیب، با توجه به شرایط مهدی ترابی در لیگ ستارگان قطر این احتمال وجود دارد که بازیکن سابق قرمز ها دوباره به این تیم برگردد.

شماره 9 سابق، بمب پرسپولیس می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی ترابی هافبک هجومی پرسپولیس در فصل گذشته پس از اینکه با حواشی بسیار، بدون پرداخت مبلغی بابت فسخ قرارداد از جمع قرمز ها جدا شد و به لیگ ستارگان قطر پیوست روز های خوبی را در این تیم تجربه نمی کند و احتمال می رود این بازیکن در جابجایی نیم فصل قطر که در ژانویه شروع می شود از العربی قطر جدا شود.

ترابی پس از پیوستن به العربی قطر، به دلیل مصدومیت فرصت حضور ثابت در ترکیب این را نداشته و در حال حاضر عملکرد او مورد انتقاد رسانه های قطری و طرفداران این تیم قرار گرفته است.

تست آنلاین سنجش سلامت تنفسی

تست آنلاین سنجش سلامت تنفسی

مصدومیت های پیاپی ترابی باعث شده تا طرفداران و رسانه های قطری خواهان فسخ قرارداد با این بازیکن شوند. این مسئله موجب شده تا صحبت هایی در مورد بازگشت احتمالی ترابی به پرسپولیس شود.

گفته می شود یحیی بدش نمی آید ترابی به جمع آن ها اضافه شود، اما هنوز صحبتی درباره این موضوع انجام نداده است، پرسپولیسی ها ابتدا منتظرند تا ببینند تکلیف ترابی با تیم قطری چه می شود. اگر به هر دلیلی قرارداد ترابی در نیم فصل فسخ شود، احتمال مذاکره مجدد با این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس وجود دارد.

از روز گذشته شایعات زیادی درباره بازگشت ترابی مطرح شده است، اما این بازیکن در صورت فسخ قرارداد باید بخشی از قرارداد یک میلیون و 200 هزار دلاری خود را به عنوان فسخ قرارداد پرداخت کند تا بتواند جدا شود و اگر العربی مبلغ سنگینی برای فسخ قرارداد این بازیکن در نظر بگیرد پرداخت آن در توان باشگاه پرسپولیس نخواهد بود.

نکته مهمی که باید به آن اشاره نمود نحوه جدایی ترابی از پرسپولیس بود که باعث ناراحتی طرفداران این تیم شد و برای بازگشت به پرسپولیس شاید فضا برای او مانند سابق نباشد.

باید منتظر ماند و دید که بالاخره ترابی بعد از جدایی در ابتدای فصل که با حواشی بسیار همراه بود به جمع شاگردان یحیی گل محمدی باز می شود یا در لیگ ستارگان قطر فوتبالش را ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1412

به "شماره 9 سابق، بمب پرسپولیس می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 9 سابق، بمب پرسپولیس می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید