طعنه بونوچی به مدیران لاتزیو پس از قهرمانی یوونتوس

به گزارش مجله آی سیب، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس در پی قطعی شدن نهمین اسکودتوی متوالی تیمش به مدیران باشگاه لاتزیو به خاطر جنگ روانی که در اواسط فصل به راه انداخته بودند، طعنه زد.

طعنه بونوچی به مدیران لاتزیو پس از قهرمانی یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو بونوچی که بامداد روز گذشته (دوشنبه) به یوونتوس برای کسب برد 2 بر صفر خانگی مقابل سامپدوریا و قطعی کردن نهمین قهرمانی متوالی اش در سری A کمک کرد به لاتزیویی که تا یک ماه پیش اصلی ترین رقیب بانوی پیر در تصاحب این عنوان بود، طعنه زد.

پیش از تعلیق سه ماهه سری A به دلیل شیوع کرونا، لاتزیو با یوونتوس رقابتی شانه به شانه برای کسب اسکودتو داشت. با شیوع کرونا بحث هایی درباره نیمه تمام گذاشتن فصل برای حفظ سلامت بازیکنان مطرح و گفته شد که بانوی پیر هم با وجود صدرنشینی مخالف این موضوع نیست. با این وجود مدیران لاتزیو با تمام توان خود سازمان لیگ را برای از سرگیری مسابقات تحت فشار قرار داده و حتی به آنها پیشنهاد کردند در صورتی که توانایی برگزاری ادامه مسابقات لیگ را ندارند یک بازی پلی آف میان لاتزیو و یوونتوس برای تعیین قهرمان برگزار شود که این پیشنهاد آنها به مذاق هیچ یک از تیم های مدعی قهرمانی خوش نیامد. به هرحال لیگ ایتالیا پس از سه ماه از سر گرفته شد و از قضا لاتزیو با شرایطی کالاً متضاد با قبل از تعلیق یکی پس از دیگری بازی هایش را باخت و مساوی کرد و به جای رقابت شانه به شانه با یوونتوس در صدر جدول سر از رده چهارم جدول درآورد و حتی خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان را هم احساس کرد که البته این خطر در نهایت برطرف و سهمیه شاگردان سیمونه اینزاگی قطعی شد.

همین موضوع بهانه ای شد که کاپیتان 33 ساله یوونتوس پس از قهرمانی تیمش در کنار یک کلیپ ویدئویی از سایه روشن های عملکرد تیمش در این فصل، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی طعنه آمیز با این مضمون منتشر کند: به عنوان کاپیتان یک تیم بزرگ، در یک سال سورئال، با یک بیماری همه گیر، مقابل همه چیز و همه کس. برای هواداران مان، برای آنهایی که خواهان بازی پلی آف بودند. برای آنهایی که فکر می کردند می توانند جای ما را به عنوان قهرمان بگیرند. برای آنهایی که از ما انتقاد کردند. برای آنهایی که دیگر ما را باور نداشتند. این زیباترین قهرمانی من بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1150

به "طعنه بونوچی به مدیران لاتزیو پس از قهرمانی یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه بونوچی به مدیران لاتزیو پس از قهرمانی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید