عکس و فیلم ، روز یازدهم تظاهرات لبنانی ها با تشکیل زنجیره انسانی 170 کیلومتری

به گزارش مجله آی سیب، 171 هزار معترض لبنانی در اقدامی متفاوت، زنجیره انسانی از جنوب تا شمال این کشور تشکیل و شعارهایی مبنی بر لزوم کنار رفتن دولت و محاکمه مفسدان سر دادند.

عکس و فیلم ، روز یازدهم تظاهرات لبنانی ها با تشکیل زنجیره انسانی 170 کیلومتری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به وضعیت مالی امروز (دوشنبه/شش مهر) وارد دوازدهمین روز خود می گردد و بسیاری از مسیرها در این کشور همچنان به دست معترضان بسته است.

بر اساس گزارش روزنامه لبنانی النهار، دیروز معترضان لبنانی در یازدهمین روز شروع اعتراض ها، پویشی تحت عنوان أید بأید (دست به دست) یک زنجیره انسانی از جنوب تا شمال این کشور تشکیل دادند.

روزنامه القدس العربی هم گزارش داد، در این پویش 171 هزار لبنانی از زن، مرد، کودک، جوان و دانشجو زنجیره ای انسانی به طول 171 کیلومتر تشکیل دادند.

در ادامه این گزارش آمده، معترضان شرکت کننده در این زنجیره انسانی از صور (در جنوب لبنان) تا عکار (در شمال لبنان) پرچم های لبنان به دست داشتند، در اشاره به مسالمت آمیز بودن تظاهراتشان لباس سفید پوشیده بودند و با سر دادن شعارهایی خواهان کنار رفتن دولت فعلی و محاکمه مفسدان شدند.

قصد معترضان برای مسدود کردن مسیرها با خودرو

شبکه لبنانی الجدید گزارش داد، معترضان در جلسه ای که داشته اند، تصمیم گرفته اند امروز به مسدود کردن مسیرها در لبنان ادامه دهند.

بر اساس گزارش مذکور، آنها قصد دارند این اقدام را با پارک کردن خودروها در مسیرها و تحصن معترضان انجام دهند.

الشرق الاوسط در این زمینه گزارش داد، معترضان می گویند باز شدن مسیرها باعث می گردد دولت نفس بکشد و به مطالبات پاسخ ندهد و آنها این اقدام را اهرم فشار بر دولت می دانند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 530

به "عکس و فیلم ، روز یازدهم تظاهرات لبنانی ها با تشکیل زنجیره انسانی 170 کیلومتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس و فیلم ، روز یازدهم تظاهرات لبنانی ها با تشکیل زنجیره انسانی 170 کیلومتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید