فاز بعدی اسکان دانشجویان امیرکبیر در خوابگاه بعد از عبور از موج چهارم کرونا خبرنگاران

به گزارش مجله آی سیب، مسئول خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: فاز بعدی اسکان در خوابگاه های این دانشگاه پس از عبور از موج چهارم کرونا و تثبیت شرایط انجام می گردد.

فاز بعدی اسکان دانشجویان امیرکبیر در خوابگاه بعد از عبور از موج چهارم کرونا خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل ازدانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمدرضا باقری در مورد اسکان در خوابگاه های این دانشگاه گفت: اسکان دانشجویان در شرایط شیوع بیماری کرونا به صورت فازی صورت می گیرد که هر فاز بطور متوسط 45 روز است.

وی اضافه نمود: برای کاهش تراکم در خوابگاه ها و امکان استفاده گروه های مختلف، در هر فاز گروه های مشمول براساس شرایط آموزشی معین می شوند.

مسئول خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال حاضر، فاز ششم اسکان در خوابگاه های این دانشگاه در جریان است که پیش از ابتدای اسفند 98 آغاز شده و تا 31 فروردین ادامه دارد.

باقری اعلام نمود: تمام دانشجویان مشمول اسکان در خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شهر های غیربومی هستند.

وی گفت: از 19 فروردین ماه ورود دانشجویان جدید از شهرستان به خوابگاه های دانشگاه ممنوع شده که علت این تصمیم نیز به منظور کاهش تردد بین شهری و همچنین کاهش مخاطرات خوابگاه در شرایط قرمز شهر تهران است.

مسئول خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: باتوجه به ممنوعیت پذیرش در شرایط فعلی، برگه تاییدیه بهداشتی صادر نمی گردد.

باقری اضافه نمود: پیش از این برگ تاییدیه بهداشت جهت غربالگری ایشان پیش از ورود به خوابگاه توسط مرکز بهداشت دانشگاه صادر می شد و البته بعضی دانشجویان از مراکز درمانی و بیمارستانی معتبر نیز برگ تاییدیه اخذ می کردند.

وی ادامه داد: خوابگاه های این دانشگاه همچنان باز هستند و دانشجویانی که پیش از 19 فروردین در خوابگاه ها ساکن بودند، همچنان امکان سکونت برای ایشان فراهم است.

مسئول خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید نمود: فاز بعدی اسکان در خوابگاه های این دانشگاه پس از عبور موج چهارم کرونا و تثبیت شرایط از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1600

به "فاز بعدی اسکان دانشجویان امیرکبیر در خوابگاه بعد از عبور از موج چهارم کرونا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز بعدی اسکان دانشجویان امیرکبیر در خوابگاه بعد از عبور از موج چهارم کرونا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید