فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: بارکلی می تواند بازیکن مهمی برای تیم ملی انگلیس باشد، چلسی سبک بازی دلخواه مرا انجام داد

به گزارش مجله آی سیب، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری پس از برتری تیمش مقابل ساوتهمپتون از انجام بازی مورد علاقه خودش گفت.

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: بارکلی می تواند بازیکن مهمی برای تیم ملی انگلیس باشد، چلسی سبک بازی دلخواه مرا انجام داد

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پس از سرانجام بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس از اجرا شدن فوتبال دلخواه خودش توسط بازیکنان آبی پوش اطلاع داد.

سرمربی چلسی گفت: در بیش تر دقایق بازی، بازیکنان یک یا نهایتا 2 بار توپ را لمس می کردند و سپس پاس می دادند. خیلی راحت به گل رسیدیم. این فوتبال، مورد علاقه من است چون رد پای سبک فوتبالی امدر آن دیده می شد شرایط همان چیزی است که هفته پیش هم فکر می کردم. منچسترسیتی و لیورپول یک قدم جلوتر هستند. باید این فاصله را کمتر کنیم.

ساری در ادامه درباره نوع بازی راس بارکلی اضافه کرد: بهترین بازی بارکلی در جام اتحادیه بود اما برای گل و پاس گلی که در این بازی ثبت کرد، برایش خوشحالم. او همیشه در حال پیشرفت است. از روز اول با این بازیکن صحبت می کردم. راس یک بازیکن عالی در تکنیک و کارهای فیزیکی به نظز می رسد. او می تواند بازیکن مهمی برای تیم ملی انگلیس باشد. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 63

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: بارکلی می تواند بازیکن مهمی برای تیم ملی انگلیس باشد، چلسی سبک بازی دلخواه مرا انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: بارکلی می تواند بازیکن مهمی برای تیم ملی انگلیس باشد، چلسی سبک بازی دلخواه مرا انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید