فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، سرمربی تای سون نام: مس سونگون پادشاه فوتسال آسیاست، در طول مسابقات خوش شانس بودیم

به گزارش مجله آی سیب، سرمربی تیم فوتسال تای سون نام ویتنام پس از شکست مقابل مس سونگون ایران، تمجید ویژه ای از نماینده کشورمان داشت.

فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، سرمربی تای سون نام: مس سونگون پادشاه فوتسال آسیاست، در طول مسابقات خوش شانس بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، تیم فوتسال مس سونگون ایران با پیروزی 4 بر 2 مقابل تای سون نام ویتنام در دیدار فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، به قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

با وجود این شکست، میگوئل رودریگو، سرمربی تیم تای سون نام از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: ما تا آخرین لحظه جنگیدیم. می دانستیم آنها (مس سونگون) قوی تر، مدعی اصلی قهرمانی و پادشاه آسیا هستند، اما مقابل شان ایستادیم. رقیب ما فرصت های بیشتری داشت، اما دروازه بان مان واکنش های زیادی از خود نشان داد و ما را در این بازی نگه داشت. ما در نیمه دوم فرصت هایی برای گلزنی داشتیم تا بازی را مساوی کنیم، اما دروازه بان حریف توپ ها را از روی خط دروازه برمی گرداند.

وی ادامه داد: ما یک گل هم روی پنالتی در دقایق پایانی دریافت کردیم. حریف از ما بهتر بود، اما این مسابقات تجربه خوبی برای مان به وجود آورد. من کمی شگفت زده شدم که در طول مسابقات، شانس با ما یار بود. ما دو مرتبه تا حذف شدن پیش رفتیم، اما به بازی برگشتیم و در آن دو مسابقه پیروز شدیم. بازیکنان من به سختی و در سطحی بالا تمرین می نمایند و پس از دیدار مقابل مس مانند یک برنده از زمین خارج شدند. امیدوارم یک تیم ملی جدید متولد شده باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 412

به "فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، سرمربی تای سون نام: مس سونگون پادشاه فوتسال آسیاست، در طول مسابقات خوش شانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، سرمربی تای سون نام: مس سونگون پادشاه فوتسال آسیاست، در طول مسابقات خوش شانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید