قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد منصوب شد

به گزارش مجله آی سیب، طی حکمی از سوی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی وحید ضرغامی به عنوان قائم مقام این معاونت در بخش برنامه ریزی، نظارت امور اجرایی و اداری منصوب شد.

قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد منصوب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به احتیاج معاونت به چابک سازی فعالانه در حوزه کنترل و پیگیری فعالیت ها، وحید ضرغامی را به عنوان قائم مقام خود انتخاب کرد.

وحید ضرغامی؛ مدیرکل سیاست گذاری و نظارت راهبردی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری است که با حفظ سمت به عنوان قائم مقام منصوب شد. در متن حکم دهقانی فیروزآبادی خطاب به وحید ضرغامی آمده است: عطف به سوابق، تعهد و حسن اعتماد به جنابعالی و با توجه به احتیاج معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه به چابک سازی فعالانه در حوزه کنترل و پیگیری فعالیت ها و همچنین امور اجرایی و اداری، به عنوان قائم مقام اینجانب در برنامه ریزی، نظارت و امور اجرایی و اداری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال بستر پیشرفت هر چه بیشتر معاونت مذکور در راستای استراتژی دانشگاه آزاد اسلامی مهیا گردد.

همچنین ضروری است کلیه مدیران کل، مدیران و کارشناسان این مجموعه هماهنگی و همکاری کامل و تام را با ایشان به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1218

به "قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید