مصدومیت بازیکنان با شروع لیگ برتر بیشتر خواهد شد، حمیداوی حق دارد

به گزارش مجله آی سیب، به گزارش خبرنگاران، مجتبی سرآسیابی قبل از بازی محبت آمیز امروز پرسپولیس و شهرخودرو در جمع خبرنگاران راجع به درخواست فرهاد حمیداوی مبنی بر عدم برگزاری ادامه بازی های فصل جاری لیگ برتر گفت: پیرو سیاست های باشگاه عمل می کنیم و فکر می کنم آقای حمیداوی دلایل خوبی را برای عدم برگزاری بازی ها عنوان کردند. اما اگر وارد مسابقات شویم نیاز به آمادگی داریم که با تمرین و بازی های تدارکاتی آن را کسب می کنیم.

مصدومیت بازیکنان با شروع لیگ برتر بیشتر خواهد شد، حمیداوی حق دارد

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد درباره احتمال دریافت میزبانی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در صورت عدم برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: به اندازه کافی در بحث میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان به عنوان یکی از کنندگان فوتبال ایران اذیت شدیم. دو بازی ابتدایی خود را خارج از خانه برگزار کردیم که مشکلاتی را برای ما به همراه داشت.

وی ادامه داد: زیرمجموعه فیفا و AFC هستیم. بنابراین هر تصمیمی در این زمینه گرفته شود از آن تمکین می کنیم. اگر به این نتیجه رسیدند که باید بازی ها برگزار شود قطعاً به میدان می رویم.

سرآسیابی درباره افزایش میزان مصدومیت بازیکنان به دلیل دوری از مسابقات گفت: حدود سه ماه وقفه افتاده است و بروز چنین آسیب دیدگی هایی اجتناب ناپذیر است. تنها کاری که توانستیم انجام دهیم ارائه برنامه تمرینی به بازیکنان در طول مدت تعطیلی بود. مصدومیت ها با شروع رقابت های لیگ برتر بیشتر خواهد شد و این موضوع همه را نگران می کند. البته سعی می کنم طوری مدیریت کنم تا کمترین مشکل برای اعضای تیمم به وجود بیاید.

سرمربی شهر خودرو راجع به دریافت 80 درصد از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم فوتبال شهرخودرو یادآور شد: فکر نمی کنم در بحث مالی مسئله ای داشته باشیم. با توجه به درصد پرداختی که در چند روز گذشته به حساب اعضای تیم واریز شد مسئله ای نداریم. موضوعی که آقای حمیداوی درباره شرایط عنوان می کند به خاطر بخش خصوصی است. تیم های دولتی چنین فشاری را تحمل نمی کنند. باید به آنها حق بدهیم که این موضوع را مورد توجه قرار می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1084

به "مصدومیت بازیکنان با شروع لیگ برتر بیشتر خواهد شد، حمیداوی حق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت بازیکنان با شروع لیگ برتر بیشتر خواهد شد، حمیداوی حق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید