مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 تمدید شد ، ثبت نام بیش از 27 هزار داوطلب تا به امروز

به گزارش مجله آی سیب، سخنگوی سازمان سنجش آموزش با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام برای آزمون کاردانی به کارشناسی 99 گفت: تا به امروز 27183 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 تمدید شد ، ثبت نام بیش از 27 هزار داوطلب تا به امروز

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با اشاره به ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 بیان نمود: با توجه به آنکه مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره های آزمون کاردانی به کارشناسی از روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه شروع شده است، تا به امروز حدود 27 هزار و 183 نفر با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام کردند.

سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز شنبه 27 اردیبهشت ماه 99 تمدید شده است، اضافه نمود: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت به جامانده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند.

زرین آمیزی توضیح داد: ظرفیت کل آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99 برابر با 226 هزار و 356 نفر در قالب 5 هزار و 247 رشته محل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1039

به "مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 تمدید شد ، ثبت نام بیش از 27 هزار داوطلب تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 99 تمدید شد ، ثبت نام بیش از 27 هزار داوطلب تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید