مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه متاهلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش مجله آی سیب، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه های متاهلی ویژه دانشجویان دکتری ورودی ماقبل 99 (SBU) را اظهار داشت.

مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه متاهلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه های متاهلی ویژه دانشجویان دکتری ورودی ماقبل 99 (SBU) را بیان کرد.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیر بومی ورودی ماقبل 99 دارای سنوات مجاز که متقاضی استفاده از خوابگاه متأهلین هستند، جهت ثبت نام و ارائه درخواست از 28 مهرماه تا 7 آبان ماه می توانند به وبسایت دانشگاه، بخش معاونت دانشجویی، سرپرستی خوابگاه های دانشجویی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضای استفاده از خوابگاه متاهلی دانش پژوهان (موقوفه) اقدام کنند.

گفتنی است، متقاضیان بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه اولویت بندی می شوند. در ضمن تکمیل فرم بمنزله ثبت نام اولیه است و هیچگونه تعهدی برای اسکان دانشجو در خوابگاه متاهلی نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1286

به "مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه متاهلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه متاهلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید