پرواز پشتیبانی هواپیمای ایلوشین و جنگنده های سوخو-27 روسیه بر فراز دریای سیاه

به گزارش مجله آی سیب، یک هواپیمای تجسسی و دو فروند سوخو-27 روسیه طی روزهای گذشته عملیات پشتیبانی از یک زیردریایی این کشور در دریای سیاه را انجام دادند.

پرواز پشتیبانی هواپیمای ایلوشین و جنگنده های سوخو-27 روسیه بر فراز دریای سیاه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک فروند هواپیمای تجسسی ایلوشین -38 و دو فروند جنگنده سوخو-27 روسیه طی روزهای گذشته بر فراز دریای سیاه پرواز نموده و عملیات پشتیبانی از یک زیردریایی روسیه در آبهای دریای سیاه را انجام دادند.

به نوشته دیفنس بلاگ، انگلیس مدعی شده که این جنگنده ها و هواپیمای تجسسی روسیه را با یاری جنگنده های تایفون خود مستقر در پایگاه هوایی لوثی ماوث را رهگیری نموده است. این نخستین بار در سالهای گذشته است جنگنده های تایفون پیروز به رهگیری هواپیمای تجسسی ایلوشین میشوند.

به گفته منابع آگاه، این هواپیمای تجسسی و جنگنده های سوخو-27 روسیه در حال پشتیبانی از یک فروند زیر دریایی کلاس اسکار روسیه بودند که در حال حرکت به سمت غرب دریای سیاه بود. ایلیوشین ایل-38 دلفینکه در ناتو می لقب دارد یک هواپیمای گشت دریایی و هواپیمای جنگی ضد زیر دریایی است.

وزارت دفاع روسیه روز آدینه نیز از رهگیری هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط جنگنده های روسیه در مرز این کشور اطلاع داد. وزارت دفاع این کشور طی بیانیه ای اظهار داشت که یک فروند جنگنده سوخو 27 روس، هواپیمای آمریکایی را بالای دریای سیاه رهگیری و از مرزهای روسیه دور نموده است. طی یک هفته اخیر این چندمین بار است که جنگنده های روسیه اقدام به رهگیری هواپیماهای آمریکا در حوزه دریای سیاه می نمایند. ارتش روسیه اواخر این هفته دو روز در نزدیکی دریای سیاه اقدام به برگزاری رزمایش نظامی دو روزه نموده است. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1157

به "پرواز پشتیبانی هواپیمای ایلوشین و جنگنده های سوخو-27 روسیه بر فراز دریای سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز پشتیبانی هواپیمای ایلوشین و جنگنده های سوخو-27 روسیه بر فراز دریای سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید