پروین خطاب به شکوری: جیبت پُر پول است یا قرار است تو را حمایت کنند؟ ، چرا به پرسپولیس رفتی؟!

به گزارش مجله آی سیب، علی پروین گفت: آقای شکوری! تو برای این مشکل پرسپولیس چه کار می توانی انجام دهی؟ جیبت پر است یا اینکه کسی قرار است تو را حمایت کند؟

پروین خطاب به شکوری: جیبت پُر پول است یا قرار است تو را حمایت کنند؟ ، چرا به پرسپولیس رفتی؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از اینکه ابراهیم شکوری خبر حضورش در باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد، علی پروین در جواب به او گفته است: مبارک باشد اما سوال من این است که تو می خواهی به پرسپولیس بروی تا چه کاری را انجام بدهی؟ پرسپولیس این روزها تنها با پول حالش خوب می شود. تو برای این مشکل پرسپولیس چه کار می توانی انجام دهی؟ جیبت پر است یا اینکه کسی قرار است تو را حمایت کند؟ اگر هیچ کدام شان را نداری اصلا این کار را انجام نده، چون فقط خودت را خراب می کنی! ظاهرا بعد از این جملات پروین که حسابی شکوری را شوکه کرده بود، این مدیر جوان به سلطان سرخ ها امیدواری داده که تلاش می کند این مسائل را به نحوی برطرف کند اما باز هم علی پروین زیر بار نرفته و گفته است: با چه تلاشی می خواهی درآمدزایی کنی؟ اینها در صحبت خوب است اما اجرا کردن آن کار راحتی نیست. این را بگویم که بدانی، اصلا در پرسپولیس کسی به تو بازی نمی دهد که بخواهی کاری انجام بدهی.

پس بهتر است تصمیم درست تری بگیری. سلطان قرمزها در سرانجام جلسه وقتی متوجه شد که شکوری ناامید شده، به معاون جدید باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اگر حرفی می زنم که تو را ناراحت می کند به این دلیل است که صلاحت را می خواهم و دوست ندارم فردا همه کاسه و کوزه ها بر سر تو شکسته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1329

به "پروین خطاب به شکوری: جیبت پُر پول است یا قرار است تو را حمایت کنند؟ ، چرا به پرسپولیس رفتی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروین خطاب به شکوری: جیبت پُر پول است یا قرار است تو را حمایت کنند؟ ، چرا به پرسپولیس رفتی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید