چین: مساله مدیر اقتصادی هوآوی یک موضوع کاملاً سیاسی است؛ کانادا همدست آمریکاست

به گزارش مجله آی سیب، مساله پیش آمده برای مدیر اقتصادی هوآوی در کانادا یک موضوع کاملاً سیاسی است و توطئه آمریکا برای سرکوب شرکت های فناوری پیشرفته چین از جمله شرکت هوآوی را نشان داد.

چین: مساله مدیر اقتصادی هوآوی یک موضوع کاملاً سیاسی است؛ کانادا همدست آمریکاست

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، جائو لی جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین دوشنبه در اشاره به افشای اسناد مربوط به پرونده خانم منگ وان ژو مدیر مالی شرکت هوآوی توسط دادگاه کانادایی گفت: این اسناد بار دیگر نشان داد که مساله پیش آمده برای منگ وانژو یک موضوع کاملاً سیاسی است که توطئه ایالات متحده برای سرکوب شرکت های فناوری پیشرفته چین از جمله شرکت هوآوی را نشان داد و تعیین شد که کانادا نقش همدست آمریکا را بازی نموده است.

این سخنگو گفت: عزم دولت چین برای پاسداری از حقوق و منافع مشروع شهروندان و بنگاه های مالی خود همیشه استوار است. ما یک بار دیگر از کانادا می خواهیم که موضع و نگرانی های چین را جدی بگیرد و بلافاصله خانم منگ وا نژو را آزاد کند و به او اجازه دهد با بدون هیچ مسئله ای به چین برگردد.

جائو لی جیانگ اضافه نمود بهتر است کانادا این راستا اشتباه را دیگر ادامه ندهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 1009

به "چین: مساله مدیر اقتصادی هوآوی یک موضوع کاملاً سیاسی است؛ کانادا همدست آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: مساله مدیر اقتصادی هوآوی یک موضوع کاملاً سیاسی است؛ کانادا همدست آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید