کارشناسی داوری استقلال &ndash ماشین سازی

به گزارش مجله آی سیب، یک پیشکسوت داوری می گوید که قضاوت حیدری در دیدار استقلال و ماشین سازی خوب بوده است.

کارشناسی داوری استقلال &ndash ماشین سازی

به گزارش خبرنگاران، استقلال امروز (آدینه) در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین سازی با یک گل مغلوب شد. حیدر سلیمانی، پیشکسوت و کارشناس داوری، در گفت وگو با خبرنگاران درباره قضاوت حیدری در این دیدار اظهار کرد: پیغام حیدری امروز قضاوت خوبی را انجام داد و با دوندگی خوبی که داشت در تمام صحنه ها حاضر بود. تمام تصمیمات این داور صحیح بود و تمام کارت هایی هم که به درستی داده شد.

او درباره اخراج دانشگر پیش از گل ماشین سازی گفت: اخراج دانشگر هم تصمیم درستی بود چون موقعیت آشکار گل را سلب کرد و اخراج صحیح بود.

این پیشکسوت داوری در انتها اعلام کرد: قضاوت آقای حیدری نکته خاصی برای ایراد دریافت نداشت. نکته ای که وجود دارد تبلیغات بزرگ روی پیراهن داوران است که ماده 25 آیین نامه اسپانسرینگ را هم نقض نموده و تخلف است. در ماده 25 گفته شده که تبلیغات پیراهن داوران نباید از 200 سانتی متر مربع بیشتر گردد. کمیته داوران باید این مسئله را رعایت کند. فکر می کنم آقای ممبینی، رئیس کمیته داوران در همان جهت سمت قبلی اش یعنی مدیریت بازاریابی فدراسیون فوتبال پیش می رود. در هر صورت باید این اشکال برطرف گردد تا فیفا و AFC بعدها ایراد نگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 311

به "کارشناسی داوری استقلال &ndash ماشین سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری استقلال &ndash ماشین سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید