کاپیتان استقلال نیمکت نشین می گردد

به گزارش مجله آی سیب، وریا غفوری این روز ها حسابی خسته است و از استقلال خبر می رسد که کادر فنی میخواهد برای بازی ذوب آهن به کاپیتان تیم استراحت بدهد.

کاپیتان استقلال نیمکت نشین می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند بازی است که وریا غفوری عملکر چندان خوبی ندارد و خستگی در ساق های او مشهود است. برخلاف اغلب بازیکنان اصلی استقلال که در بازی های مختلف استراحت داشتند، وریا 17 بازی است که پشت سر هم برای تیمش بازی نموده است. او فقط در نیمه اول بازی با نفت مسجد سلیمان استراحت داشت و روی نیمکت نشست، اما به دلیل عملکرد ضعیف علی دشتی در پست بال راست، غفوری با وجود کسالت در 45 دقیقه دوم به میدان رفت. کاپیتان 32 ساله استقلال 1605 دقیقه است که منهای همان 45 دقیقه اشاره شده، بی وقفه برای استقلال بازی نموده و کاملا خسته است.

از استقلال خبر می رسد که کادر فنی تصمیم گرفته تا برای بازی با ذوب آهن به وریا استراحت بدهد تا با آمادگی بیشتری برابر الوحده امارات حاضر گردد. از طرف دیگر بعد از خراب کردن پنالتی غفوری به لحاظ روحی هم کمی دچار مشکل شده است.

با استراحت دادن به وریا بحث جانشین او پیش می آید که کادر فنی استقلال می تواند روی گزینه هایی چون علی دشتی، محمددانشگر، عارف غلامی و حتی بودوروف فکر کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: isibcase.ir شناسه مطلب: 811

به "کاپیتان استقلال نیمکت نشین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان استقلال نیمکت نشین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید